Ga naar inhoud

muis werkt niet meer


EddyC

Aanbevolen berichten

dit is de printscreen als ik de muis aansluit op de usb poort

en ik heb die drivers geinstalleerd, maar er verandert niks, komt melding : no webcam detected, if you are using an integrated webcam, make sure he's turned on

maar ik zou begot niet weten wanneer ik hem ooit "off" heb gezet

'k voel me al niet goed meer dat ik U zo veel moet lastigvallen, maar kan er ook niet aan doen, 't is blijkbaar een GROOT probleem

post-42209-1417705411,6079_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

en vind ik die hier op 't forum? of moet ik naar een pc winkel?

ik vrees een beetje dat de enige oplossing een nieuwe laptop is, maar liever niet natuurlijk....

Ik heb intern een berichtje geplaatst met de vraag of de hardware experts je kunnen verder helpen, dus even afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een tip ontvangen van IEscape:

wellicht is de informatie bij onderstaande link interessant:

How to Connect a Microsoft Optical Mouse 3000 | eHow

info over de muis via google:

Productbeschrijving: De compacte Wireless Notebook Optical Mouse 3000 is geschikt voor zowel rechts- als links handig gebruik. Bovendien bevat de muis een kleine ontvanger die in de bodem van de muis kan worden vastgeklikt als deze niet wordt gebruikt. Hierdoor wordt de muis automatisch uitgeschakeld en bespaar je energie waardoor de AA-batterij langer meegaat. De verbeterde Microsoft Optical Technology staat garant voor een nauwkeurige besturing op bijna elke ondergrond, zelfs op je bovenbeen. Of je nu thuis zit te werken of onderweg, dankzij de ergonomische vorm en het mooie ontwerp, misstaat de muis nergens.

​Kenmerken: Schakelt uit zodra de ontvanger onderin de muis wordt vastgeklikt waardoor de batterij langer meegaat. Aansluiting op een usb-poort; geschikt voor pc en Macintosch

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het gelezen, 't gaat grotendeels over een draadloze muis

ik heb ook nog eens geprobeerd om drivers te downloaden en installeren voor m'n nieuwe muis, Microsoft 500 v2.0, maar na installatie zegt hij alweer dat er geen muis gevonden is op de pc....

ik wacht geduldig op eventuele hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemorgen

sinds gisteravond werkt mijn Microsoft Optical Mouse 3000 niet meer

heb het gelezen, 't gaat grotendeels over een draadloze muis

ik heb ook nog eens geprobeerd om drivers te downloaden en installeren voor m'n nieuwe muis, Microsoft 500 v2.0,

Ik kan helaas niet meer volgen.

Welke muis gaan we proberen aan de praat te krijgen, het model 3000 of de 500?

Nog een vraagje die Optical Mouse 3000 die is toch draadloos met een ontvanger of gaat het over de comfort Mouse 3000 met kabel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht dat ik toch steeds gezegd heb dat het muizen betreft met kabel, aangesloten in een usb-poort? ik heb geen draadloze muis. Even recapituleren : m'n oude muis is Microsoft Notebook Optical mouse 3000, met kabel dus, model denkelijk 1049, dat staat op de onderkant van de muis, maar zo klein dat ik het zelfs met bril niet goed kan zien....

Bij de eerste problemen, in februari, dacht ik dat ze het gewoon begeven had van de ouderdom, ze gaat al enkele jaren mee, en daarom had ik een nieuwe gaan kopen, de 500 v2.0 dus, ook met kabel. Maar die deed het toen dus ook niet

Toen het terug werkte, heb ik dus heel de tijd verder gedaan met de 3000. Nu de problemen dus terug zijn gekomen, heb ik ze dus weer alletwee geprobeerd, maar de pc herkent dus geen van de twee

Het is mij eender welke muis terug gaat werken, als er maar al één werkt is't goed

Oh ja, bij de oude 3000, heb ik bij aansluiten op de usb poort niets, met de nieuwe 500, die geeft wel licht onderaan.

Bij alletwee komt de melding die ik gisteren heb doorgegeven als printscreen, dat ze niet herkend worden

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.