Ga naar inhoud

Google

Aanbevolen berichten

Ik ben al mijn favorieten kwijt in google. In mijn map documenten zit een map favorieten maar die is leeg. Ik probeer een probeer de pc te herstellen naar een vorige datum maar dat mislukt steeds . Hoe kan ik dit terug herstellen

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie.

Bedankt voor de link. Maar het is niet het probleem van het herstel punt maar de pc werkt voor op een bepaalt hersteld punt terug te keren. De pc sluit op het einde af maar bij de opstart krijg ik het bericht dat door een onbepaalkde reden de herstelling niet gebeurt is. En dit staat ook vermeld op de rubriek van de herstel punten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Clarkie. Ik heb er reeds 3 geprobeerd en krijg steeds na nieuwe opstart de zelfde melding. De oorzaak is steeds onbekend zo staat vermeld. Ik maak geen back up daar ik al mijn gegevens bewaar op een externe schijf. Maar die faforieten ben ik in al die jaren nooit kwijt gespeeld. Nu is mijn vraag ook nog. Wanneer ik systeem herstel doen komt googel weer in de staat terug zodat ook mijn faforieten ere terug staan of heeft het systeem herstel daar geen vat op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet van wanneer je het probleem hebt en welke herstelpunten je al geprobeerd hebt, neem anders eens het gepland herstelpunt.

Gebruik je de synchronisatie niet in Google Chrome via Google dashboard, te vinden bij instellingen?

Zo ben je altijd verzekerd dat alle instellingen, favorieten... behouden blijven zelfs na een herinstallatie van Windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.