Ga naar inhoud

Update Windows Live Messenger

Aanbevolen berichten

Hallo

sedert een paar weken krijg ik geregeld een venster te zien dat ik moet updaten voor Windows Live Messenger,

ik heb dat al een paar keer gedaan,maar dit komt steeds terug.

Ik heb twee accounts bij Messenger,het ene account heb ik al een tijdje bij Skype gebracht,

wat kan ik daar aan doen dat dit wegblijft of moet ik dit blijven doen?:hmmmm:

Dankbare groetjes

Reintje

post-15759-1417705403,5554_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows Live Messenger werd beëindigd op 13 april 2013, Updates zullen er niet meer komen.

Daarom blijft die melding terug komen.

In de plaats moet je als je de contacpersonen wil blijven behouden Skype gebruiken.

Je kan in WLM zelf de functie " automatisch controleren op updates" uitschakelen, dan ben je wel al verlost van die melding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze melding krijg je omdat WLM automatisch mee opstart met Windows én omdat dat dat bewuste account (nog) niet werd omgezet naar Skype.

Ga via Start -> msconfig (ingeven in zoekvenster) -> tabblad Opstarten...haal het vinkje weg bij Windows Live Messenger, klik op Toepassen en dan op OK.

Je gaat nu de vraag krijgen om opnieuw op te starten, na de opstart zou je van de melding moeten verlost zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.