Ga naar inhoud

Foto verzenden via windows live mail lukt niet .

jpdt

Aanbevolen berichten

Wanneer ik met een foto als bijlage wil verzenden met windows live mail lukt dit sinds een tijdje niet meer .

Krijg steeds het bericht :

Eén of meerdere afbeeldingen in dit bericht kunnen niet worden verzonden . Het bericht wordt zonder deze afbeeldingen verzonden . Dit bericht toch verzenden ? jA - Neen .

Hen al wat gegoogeld maar vind géén vlugge oplossing .

Dank .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruim Windows Live Mail eens grondig op: verwijder eerst alle overtollige berichten in Postvak IN, verzonden mails en verwijderde mails.

Nadien sluit je alle programma's van Windows Live Essentials (Messenger, Mail, Photo Gallery, enz...) af en ga via start (Windowsknop links onderaan) naar configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen --> een programma verwijderen.

Zoek in deze lijst (alfabetisch) de Windows Live Essentials, klik er met rechts op en kies dan voor Alle Windows-live programma's repareren.

Na deze actie start je je pc opnieuw op en check je of dit je probleem heeft opgelost.

21286d1311322997-emailprogramma-live-mail-werkt-niet-goed-windowsliverepareren.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zoals gevraagd " alle windows live programma's gerepareerd " . Nog hetzelfde probleem .

Wanneer ik een email met photo bijlage via de paperclip wil versturen en op verzenden klik , komt na het bericht " email verzenden " onderaan een geel driehoekje met ! FOUT .

Wanneer ik een tijdje later ( niet onmiddellijk zichtbaar ) in mijn mailbox naar " verzonden berichten " kijk , zie ik de mail wel staan met foto ( geen paperclip ) maar met als geaddresseerde mijzelf met mijn account !!!

Wanneer ik de mail open staat wel de juiste geaddreesserde naast " verzonden aan " ;

De werkelijke geaddresserde ontvangt blijkbaar wel de mail , met een onoverzichtelijke wirwar aan teksttekens in de mail .

Sorry voor de moeilijke uitleg .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter verduidelijking misschien ,

Hieronder een copy /paste hetgéén de geaddresseerde ontvangt .

Hij ontvang ( in dit voorbeeld ) 31 !!!!! mails ( soms méér ) met onderstaande tekst /(fout) codes !!!

Heb niet alle tekens op het einde gecopieerd is iets te lang , maar de tekstteks gaan véél verder door ( wirwar ) !

Heb bij copy /paste de accounts wel verwijderd !

Iemand een oplossing ?

Correctie: 31 e-mails met tekst!!

-----Oorspronkelijk bericht-----

Van:

Verzonden: vrijdag 3 mei 2013 12:36

Aan:

Onderwerp: test

From:

To: >

Subject: test

Date: Fri, 3 May 2013 12:35:46 +0200

MIME-Version: 1.0

Content-Type: multipart/mixed;

boundary="----=_NextPart_000_000B_01CE47FA.BCBE5770"

X-Priority: 3

X-MSMail-Priority: Normal

Importance: Normal

X-Mailer: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308

X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308

Dit is een meerdelig bericht in de MIME-indeling.

------=_NextPart_000_000B_01CE47FA.BCBE5770

Content-Type: multipart/alternative;

boundary="----=_NextPart_001_000C_01CE47FA.BCBE5770"

------=_NextPart_001_000C_01CE47FA.BCBE5770

Content-Type: text/plain;

charset="iso-8859-1"

Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

Ontvang je deze bijlage ,=20

is een test=20

Ppa

------=_NextPart_001_000C_01CE47FA.BCBE5770

Content-Type: text/html;

charset="iso-8859-1"

Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

<HTML><HEAD></HEAD>

<BODY dir=3Dltr>

<DIV dir=3Dltr>

<DIV style=3D"FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">

<DIV>Ontvang je deze bijlage , </DIV>

<DIV> </DIV>

<DIV>is een test </DIV>

<DIV> </DIV>

<DIV>Ppa</DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>

------=_NextPart_001_000C_01CE47FA.BCBE5770--

------=_NextPart_000_000B_01CE47FA.BCBE5770

Content-Type: image/jpeg;

name="Offerte De Vijlder Wim BVBA Glasbreuk.jpg"

Content-Transfer-Encoding: base64

Content-Disposition: attachment;

filename="Offerte De Vijlder Wim BVBA Glasbreuk.jpg"

/9j/4AAQSkZJRgABAQEBLAEsAAD/2wBDAAEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQIBAQEBAgICAgIC

AgICAgMCAgICAgICAgMCAgMDAwMDAgIDAwMDAwMDAwP/2wBDAQEBAQECAQICAgIEAwMDAwMDBAMF

BAYEBQMEAwMDAwUDBQMGBQYFBAYDBAMEAwUEBAcGBAQFAwUEBAQFBAUEBwn/wAARCA2zCbEDAREA

AhEBAxEB/8QAHwAAAQUBAQEBAQEAAAAAAAAAAAECAwQFBgcICQoL

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kunnen inderdaad eens kijken of een grondige cleaning een verbetering geeft in dit probleem...indien dat geen verbetering brengt rest ons nog een herinstallatie van WLM (met behoud van mails en contactpersonen).

Kan je het onderstaande uitvoeren ?...

1. Download HijackThis. (klik er op)

Klik op HijackThis.msi en de download start automatisch na 5 seconden.

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable (HijackThis.exe) downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.

2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\\Program Files\\Trend Micro\\HiJackThis of C:\\Program Files (x86)\\Trend Micro\\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)

3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken en hij begeleidt jou verder door het ganse proces.

Tip!

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor ik dit doe toch even dit ASUS .

Heb een andere WLM ID (...... @Hotmail.com ) aangemaakt . Wanneer ik via deze account foto's verstuur op de normale wijze lukt dit perfect .Via mijn WLM ...... @telenet.be nog steeds niet . Zou het probleem bij Telenet ( server ) kunnen liggen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.