Ga naar inhoud

Foto verzenden via windows live mail lukt niet .

jpdt

Aanbevolen berichten

Nog steeds niet opgelost.

Een bericht aan mezelf versturen via TELENET WEBMAIL met fotobijlage lukt perfect .

Voor ik dit doe toch even dit ASUS .

Heb een andere WLM ID (...... @Hotmail.com ) aangemaakt . Wanneer ik via deze account foto's verstuur op de normale wijze lukt dit perfect .Via mijn WLM ...... @telenet.be nog steeds niet . Zou het probleem bij Telenet ( server ) kunnen liggen ?

Als ik een foto als bijlage verstuur vanuit mijn WLM account naar nieuw aangemaakt @Hotmail account komt bij het verzenden de vermelding FOUT en ik krijg deze mail in mijn inbox Hotmail meerder malen . De verstuurde bijlage is niet zichtbaar en heeft het bestandstype " test.DSC_xxxJPG[23-24].dat

Ik wordt hier ... van .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het via webmail werkt en niet via WLM valt de oorzaak van je probleem op je PC te zoeken...en dan komen we weer bij bericht 8 uit in dit topic: in eerste instantie een grondige cleaning van je PC, indien dit het probleem niet oplost wordt het de reeds aangehaalde herinstallatie van WLM...:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een optie in Live mail waar dat je kan instellen dat hij grotere mails moet opsplitsen.post-12403-1417705418,7905_thumb.png

Deze optie mag niet aangevinkt staan.

Na lang zoeken heb ik dit gevonden . Bij deze is dit opgelost . Dank Asus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.