Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste PCH,

Ik heb al vele jaren een e-mailaccount bij Hotmail en daar vele contactpersonen in bewaard.

Nu heb ik een Telent account die ik bekijk via Outlook (2007)

Nu de vraag, Kan ik die contactpersonen exporteren naar Outlook?

Hoe begin ik eraan?

Graag iemand die me kan helpen.

Alvast dank

djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus,

Alvast bedankt voor het vlugge antw.

Deze handleiding is niet van toepassing op mijn Hotmail acount omdat deze onlangs gewijzigd is naar een nieuwe layout van Outlook en dat is helemaal anders.

Weet jij soms niet hoe dit kan?

groeten djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log online in op je hotmail en klik links bovenaan op het kleine pijltje (staat rechts naast "Outlook"), in het scherm dat nu opent klik je op Personen.

Er opent zich een ander scherm, hier klik je in de balk bovenaan op Beheren...nu kan je naar Exporteren navigeren: kies voor het opslaan van het bestand (WLMContacts.csv) op een locatie waarnaar je nadien vanuit Outlook navigeert om het bestand te importeren in Outlook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaliter zou dit ook moeten lukken via Internet Explorer, maar mogelijk heeft één of andere add-on/invoegtoepassing je parten gespeeld.

Ik vermoed dat je het over IE8 hebt, aangezien je aangeeft met Windows XP te werken ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.