Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kape, ik heb dit uitgeprobeerd, en dit is enkel bij CHROME, niet bij internet explorer !

Misscjien moet ik Chrome verwijderen en opnieuw installeren ? Maar hoe gebeurt dat ?

Marcelleken

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik heb chrome verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds krijg ik een blanco "naamloos" blad.

Om uw link te openen moet ik chrome eerst opstarten en pas kan ik uw link openen in een nieuw tabblad.

Groetjes Marcelleken

Geplaatst:

Klik in Chrome eens op de drie lijntjes rechtsboven, kies dan voor "Instellingen" en kijk eens welke keuze ingesteld staat bij "Bij Opstarten" ? Laat dat eerst even weten.

Geplaatst:

Kape ik heb zojuist 10 euro gestort als donatie

Bij instellingen en opstarten staat nr 3 aangevinkt (een specifieke pagina of een reeks pagina's openen)

Bij pagina's instellen kom ik terecht bij Google

Marcelleken

Geplaatst:

Ga via Start eens zoeken waar je het bestand chrome.exe kan vinden op je PC. Laat eerst even weten waar het staat, dan kunnen we daarna (mogelijk) verder ?

Geplaatst:

Dat is het installatieprogramma ... maar heb je ook het actieve programmabestand van Chrome chrome.exe niet gevonden ? Dat zou ergens in de map Program Files kunnen zitten ?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.