Ga naar inhoud

AMD graphic kaard verdwenen

Aanbevolen berichten

hallo,

ik wil eerst en vooral melden dat ik twee graphic kaarten heb, mijn AMD radeon hd 6630m en mijn geïntegreerde, intel graphics 3000 als ik me niet vergis.

er waren sommige problemen met verschillende spellen maar men drivers waren up to date van me AMD maar niet van mijn intel dus ik heb deze geupdate, ik startte mijn pc opnieuw op en er kwam een melding op mijn bureaublad: the catalyst control center is not supported by the driver version of your enabled graphics adapter. please update your AMD graphics driver or enable your AMD adapter using the displays manager. Ik vond dit heel raar dus ging naar apparaatbeheer en waar normaal moest staan

- intel graphics family

- AMD radeon HD 6630m

stond nu

- intel HD graphics 3000

- standaard VGA graphics adapter, hier staat nu een geel driehoekje bij omdat het niet juist functioneert.

Mijn AMD radeon HD 6630M is gewoon weg ???

Ik ga misschien mijn pc terugzetten naar een paar uur geleden maar ik wou juist nog eens weten of dit echt nodig is want dan zijn mijn intel graphic drivers weer niet up to date.

wat moet ik doen ?

mijn specs:

- windows 7 home premium 64 bit

- intel core i3-2350M 2.30 ghz

- 4 gb ram

het is een sony vaio laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.