Ga naar inhoud

Age of Empires III doet het niet

Aanbevolen berichten

Age of Empires doet het niet op mijn laptop. Nadat mijn laptop is opgeschoont (Windows opnieuw geïnstallerd etc.)

Deedt hij het niet meer daarvoor wel. Ik heb hier al een topic over gelezen:

http://www.pc-helpforum.be/f189/age-empires-iii-start-maar-werkt-20901/

Ik heb het admin account al geprobeerd, daar lag het niet aan.

Ook heb ik na de instalatie verscheidene keren mijn laptop opnieuw opgestart.

Het compatibiliteit venstertje kon ik niet vinden. Mischien helpt dat maar ik weet niet hoe.

Mijn laptop probeert wel het programma te starten denk ik hij wijzigt het kleurenschema maar dan gebeurd er niks.

Ook bij Taakbeheer laat hij niet zien dat het programma er is. (Dan kijk ik wel bij "Toepassingen")

Ik gebruik Windows 7 Home Premium.

Gezien het feit dat AofE III het voor de "Grote Schoonmaak" het wel deed vraag ik me af wat er aan de hand is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Age of Empires III Napoleonic Era doet het niet.

Als ik het programma opstart in C:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Age of Empires III en dan moet ik hem openen met age3y van de Asian Dynasties. Hij laat de afbeelding zien van Napoleonic en ook het geluid maar je hebt niet die andere Franse vlag en Polen en Zweden en Zwitserland en Amerika hoort er volgens mij ook bij heb je niet.

Ik kon hem nog niet kopen, want het zit in de test-fase als ik het goed heb gelezen.

Ik heb hem hier gedownload: ne.elpea.net: Downloads

Ik heb daar NE 1.0 (English) genomen

Ik denk dat de fix erbij hoort(alleerboventste), maar ik weet niet hoe dat zit.

Je hebt Asian Dynasties wel nodig en die had ik al gekocht en die doet het gewoon.

Even het probleem:

Ik kan de landen die ik zou moeten krijgen niet spelen en ook niet zien.

Kan iemand helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.