Ga naar inhoud

Geen draadloze internet verbinding

Aanbevolen berichten

Hallo

Plotseling kreeg ik rechtsonder bij de internetverbing een geel vraagteken, nu heb ik geen draadloos internet meer,

wel via de LANverbinding waar ik nu op zit. Bij het netwerkcentrum staat als 2e een bruin bankje en daaronder staat Onbekende Netwerken .Ik heb de Router al gereset,kan daar iets verkeerd staan, snap er dus niks van.

Mijn adapter werkt gewoon goed en staat ook aan.

Ik heb een laptop van Acer met Windows 7, router van Linksys.

gr.Francisca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Router is Linksys WRT54G vers.7

Ik heb de nieuwste firmware al gedownload en het op een ander kanaal gezet maar dat helpt ook niet,

ik zie mijn Router wel staan bij de draadloze netwerkverbindingen , waar kan ik dat zien in mijn router of

het draadloze netwerk aanstaat===

gr.Francisca

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie mijn Router wel staan bij de draadloze netwerkverbindingen , ...
Dan zal de wifi van de router nog wel aan staan en het SSID zal dan ook wel worden uitgezonden.

Controleer eens of de beveiligingsinstellingen tussen router en pc nog wel juist zijn ingesteld.

Je kan ook proberen om een compleet nieuwe wifi verbinding op te zetten met je router.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.