Ga naar inhoud

Foutcode 0x80070037 bij Windows 7 instalatie na crash

Aanbevolen berichten

Dag,

Ik heb sinds ongeveer 2 maanden een laptop (Acer Aspire 5538G) waarvan de backlight kapot is, de muispad niet werkt en het toetsenbord ook niet....

Wat heb je er dan aan? het systeem was snel.

dus monitor, muis en toetsenbord eraan, het werkte prima en was best tevreden.

Ongeveer een week geleden liep het systeem echter helemaal vast, wat wel eens vaker gebeurde.

ik moest dus de aan/uit knop induwen om hem uit te zetten.

normaal gesproken zet je de pc zo weer aan en alles is weer prima, deze keer echter niet.

hij moest toen eerst 'bestanden laden' en schakelde na een paar minuten over naar systeemherstel, en gaf vervolgens aan dat het probleem niet automatisch hersteld kon worden met als hoofdoorzaak opstartbesturingssysteem kapot.

Ik heb dus wat op internet rond gezocht, waar ik eigenlijk niet veel kon vinden.

Mijn bestanden (Foto's, documenten etc.) heb ik eraf kunnen halen.

Ik dacht dus door windows 7 opnieuw te installeren zal het probleem wel opgelost zijn.

Ik had windows 7 gelukkig op cd staan, dus cd erin, naar bios en de bootvolgorde veranderd.

ging allemaal prima, dus ik starte de windowsinstallatie, bij het bestanden uitpakken of windows installeren kreeg ik echter de volgende foutcode:

foutcode 0x80070037, kan benodigde bestanden niet installeren.

nu vroeg ik me af wat dit precies inhoud en wat ik er tegen kan doen?

Ik weet ook niet of er mogelijk een virus opzit...

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had windows 7 gelukkig op cd staan, dus cd erin, naar bios en de bootvolgorde veranderd.

ging allemaal prima, dus ik starte de windowsinstallatie, bij het bestanden uitpakken of windows installeren kreeg ik echter de volgende foutcode:

foutcode 0x80070037, kan benodigde bestanden niet installeren.

Staat die Windows op een zelf gebrande schijf, is het een legale versie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.