Ga naar inhoud

Imap skynet probleem (outlook log)


Aanbevolen berichten

Als ik mijn mails van mijn postvak-in naar mijn archief (pst) wil verslepen dan komt er een melding "kan de items niet verplaatsen. De reactie van de server was: ." Ondanks de foutmelding verplaatst hij de mail toch. Als ik er drie selecteer, krijg ik dezelfde boodschap maar hij verplaatst er dan maar één van de drie.

Als ik nu een item van mijn archief naar postvak-in wil verplaatsen dan krijg ik de boodschap "kan de items niet verplaatsen. de server heeft voordat de verbinding werd verbroken niet op deze imap opdracht geantwoord". Dat gebeurt 9 keer op de 10, heel soms doet die het toch. Ook hier, hij verplaatst de items wel maar ik krijg de foutboodschap (hij verplaatst ze per één, dus ook als ik er 3 selecteer).

Ik werk met outlook 2010.

Het is echt plots dat dit voorvalt, ik heb nergens met de instellingen liggen knoeien. Ik heb ondertussen pst gecomprimeerd en danig in volume verminderd (400mb). Ik heb ondertussen een 2de pst bestand aangemaakt en daar heb ik het ook voor. Met mijn gmail account heb ik geen problemen als ik items van de archieven naar postvakin versleep en andersom. Dus met de pst bestanden heeft het niets te maken (denk ik).

Ik heb ondertussen mijn mailbox eens leeggemaakt, de account verwijderd en opnieuw toegevoegd maar het probleem blijft.

Het is echt plots dat dit voorvalt, ik heb nergens met de instellingen liggen knoeien. Ik heb ondertussen pst gecomprimeerd en danig in volume verminderd (400mb). Ik heb ondertussen een 2de pst bestand aangemaakt en daar heb ik het ook voor. Met mijn gmail account heb ik geen problemen als ik items van de archieven naar postvakin versleep en andersom. Dus met de pst bestanden heeft het niets te maken (denk ik).

Iemand een idee naar de oorzaak?

het logbestand vanuit outlook

Date|Time|Action|Search Owner|NID|Change Action|Change Semantics|URL|Count Of DocIDs|Next NID Index to add to All Msg folder|Next NID Index to push to FTE|Folder Path|Folder Path ID|HRESULT|Result Status

2013/05/06|00:39:25:936|Processed Catalog State: CatalogGuid={11195AF7-7EC5-4964-BBC0-7C5B26F04AE6} CheckpointGuid={8694EBF3-8DF7-44BA-BE5B-9586EEF8F097} CheckpointNum=3 Source=2 Timestamp={High 0x01ce497d, Low 0x20bd4e66}|||||OK

2013/05/06|00:40:05:207|Failed to open the message PC|2|2101572|||||||||0x80040818|FAIL

2013/05/06|00:40:05:207|Unable to get the attachment info - we won't index any attachments for this message|2|2101572|||||||||0x80040818|FAIL

2013/05/06|00:40:05:207|Failed to open the message PC|2|2101476|||||||||0x80040818|FAIL

2013/05/06|00:40:05:207|Unable to get the attachment info - we won't index any attachments for this message|2|2101476|||||||||0x80040818|FAIL

2013/05/06|00:40:08:857|Doc Not Found|5|273|||||||||0x8004010f|FAIL

2013/05/06|00:40:08:857|Doc Not Found|5|273|||||||||0x8004010f|FAIL

2013/05/06|00:40:08:857|Doc Not Found|5|226|||||||||0x8004010f|FAIL

2013/05/06|00:40:08:857|Doc Not Found|5|226|||||||||0x8004010f|FAIL

aangepast door Mako
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.