Ga naar inhoud

PC loopt vast na half uur zonder actie

Aanbevolen berichten

De meeste van die services zijn toch op automatisch gestart zie ik. En een paar vind ik niet onmiddelijk terug.

Als je van die services nooit last hebt gehad, moeten we daar ook niet te veel naar zoeken.

Momenteel loopt hij niet meer vast na 20 minuten, omdat ik de uitschakeling van mijn harde schijf op 'nooit' heb gezet.

Nu hopen dat hij bij het afsluiten ook niet blijft steken op het blauwe scherm.

Ik hoop met je mee :-)

Laat het resultaat maar weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Slecht resultaat.

Ik was zojuist aan't kuisen met muziek op.... totdat ik na +/- 30minuten geen muziek meer hoorde. Toen wist ik wat er aan de hand was...

Ronddraaiend cirkeltje... ik kon nog 1scherm openen, maar dan kon ik enkel met de muis bewegen.

Vast gelopen....

Zucht

Link naar reactie
Delen op andere sites

De muziek die je speelt, zijn dat bestanden die op je harde schijf staan of is dat met streaming via het netwerk?

Als het via streaming is, probeer dan eens een uurtje muziek te spelen met bestanden op de harde schijf en kijk wat het resultaat is.

Gebruik je een draadloze of bekabelde verbinding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist geprobeerd met muziek van harde schijf. En hij is ook vastgelopen. Dus het heeft niet met Live stream te maken.

Ik heb bekabeld internet.

* Wanneer ik opstart moet ik altijd bij mijn AVG de 'Identiteit' inschakelen. Deze service wordt niet gestart.

* Bij mijn Windows Update, wil hij er altijd 1 niet doen:

Code 80070424 - WindowsUpdate_dt000

Misschien zit hier een oplossing verscholen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

* Wanneer ik opstart moet ik altijd bij mijn AVG de 'Identiteit' inschakelen. Deze service wordt niet gestart.
Gebruik je AVG free? Probeer eens om AVG opnieuw te installeren.
* Bij mijn Windows Update, wil hij er altijd 1 niet doen:

Code 80070424 - WindowsUpdate_dt000

Kan je het KB nummer van de mislukte update eens opgeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik AVG Free inderdaad. Ik zal AVG opnieuw installeren en ik laat het je weten.

KB nummer: Definition for Windows Defender - KB915597 (Definition 1.151.280.0)

Deze Defender kan ik niet aanzetten, omwille van AVG denk ik. Deze werkt nooit. En dat is de update dat altijd mislukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows defender is een anti-virusprogramma zoals AVG en helaas zit dat ingebakken in vista en kan je het dus niet verwijderen.

Het is geen probleem om windows defender uitgeschakeld te laten en AVG te gebruiken.

Ga naar windows update en klik op de link om de lijst met aangeboden updates te tonen.

Vink de update KB915597 uit

Klik dan met rechts op deze update en kies nu voor update verbergen.

Klik rechts onder op OK en je komt terug bij windows update.

De update KB915597 voor windows defender zal nu niet meer aangeboden worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De update wordt nog telkens aangeboden wanneer ik wil updaten.

Ik heb gekowen om de update te verbergen, en dit wordt ookg edaan. Maar na enige tijd (ik hoef zelfs niet opnieuw her op te starten) vershijnt hij weer.

Mijn PC loopt momenteel niet meer vast en sluit correct af. Maar ik geef het nog een week tijd, of het dan nog gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.