Ga naar inhoud

Toshiba - Fout bij systeemherstel naar fabrieksinstellingen

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een Toshiba satellite L750D - 1DQ.

Er staan vanalle bestanden op de laptop die ik niet nodig heb en mijn laptop vertragen. ik wil daarom graag volledig systeemherstel doen naar fabrieksinstellingen, dus de computer zo herstellen naar hoe hij was toen ik hem kocht. Ik heb mijn laptop vorig jaar gekocht en bij Toshiba-laptops die gekocht zijn na 2007 wordt blijkbaar geen cd meer mee gegeven om volledig systeemherstel te doen en windows te herinstalleren. Ik heb in de online handleiding van Toshiba gelezen dat ik systeemherstel kan doen door de laptop af te sluiten, en bij het terug opstarten op F8 moet drukken, waarna er een scherm komt waar ik de optie "systeemherstel uitvoeren" kan kiezen.

Dat lukt allemaal perfect, als ik dan de optie "systeemherstel uitvoeren" kies, komt er een scherm op met een balk en de tekst "bestanden laden". Normaal zou het laden van die bestanden ongeveer 5 minuten moeten duren, maar bij mij blijft het daar altijd vast zitten. zelfs na een hele nacht blijft nog steeds staan op het scherm "bestanden laden". Er gebeurt gewoon niets.

Wat moet ik doen? kan iemand me aub helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Anthony

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga naar start, typ disk in het zoekvak en klik dan bij de resultaten bovenaan op windows disk management.

Maximaliseer het venster, maak een schermafbeelding en voeg deze afbeelding toe als bijlage aan een volgend bericht.

Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start, typ disk in het zoekvak en klik dan bij de resultaten bovenaan op windows disk management.

Maximaliseer het venster, maak een schermafbeelding en voeg deze afbeelding toe als bijlage aan een volgend bericht.

Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

ik heb bij 'start' het woord disk ingevoerd, en ik krijg verschillende resultaten, maar NIET "windows disk management..."

printscreen van zoekopdracht:

[ATTACH=CONFIG]25689[/ATTACH]

Als het over schijfbeheer gaat...?

Ga naar start-> configuratiescherm-> systeembeheer-> computerbeheer en klik daar op schijfbeheer.

Of klik op start, dan rechtsklikken op computer en klikken op beheren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wacht je verder de instructies van kweezie wabbit af.

En beantwoordt ook al maar onderstaande vragen.

Ik vermoed dat kweezie wabbit op zoek is naar de herstelpartitie en die is er maar is maar 399MB groot voor een W7:hmmmm:

Heb je zelf iets veranderd aan de partities, heb je zelf de D aangemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.