Ga naar inhoud

Toshiba - Fout bij systeemherstel naar fabrieksinstellingen

Aanbevolen berichten

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb geen lege cd-roms thuis liggen en als ik het met een usb-stick wil doen krijg ik de melding dat er minum 13,5 GB plaats op de USB-stick moet staan, en ik heb enkel een USB -stick van 8 GB, ik kan dus geen herstelschijf maken... wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar normaal bij Toshiba laptops kan je fabrieksherstel doen zonder cd?

Ja, zie bericht 2.

post-23245-1417705415,6164_thumb.png

Daar kwam onderstaand antwoord op:

Ja, daat heb ik gedaan, tot stap 3 op de afbeelding lukt alles perfect, na stap 3 gaat hij "bestanden laden" en dat blijt 'eeuwig' duren. tot stap 4 geraak ik zelfs niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, dus mijn vraag is waarom het blijft haperen op "bestanden laden".

Dan verwijs ik naar bericht 10.

De herstelpartitie is als ik goed zie maar 399MB groot.

Het gaat hier om een Windows 7 dan lijkt me die herstelpartitie toch wel wat klein.

Ook is in je schijfbeheer te zien dat je een D partitie hebt die nog bijna volledig leeg is.

Voor zover ik weet is op de meeste laptops bij aankoop geen tweede lege partitie aanwezig waar je bestanden op geplaatst kunnen worden.

Daarom ook mijn vraag of er ooit iets gewijzigd is aan de partities?

In bericht 12 vroeg ik om die recovery schijven te maken waarvoor je die dvd's nodig hebt.

Lukt dat ook niet dan is er iets veranderd aan je partities en zal je dus ook geen fabrieksherstel meer kunnen uitvoeren of je zou zulke recovery schijven moeten bestellen bij toshiba.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.