Ga naar inhoud

Windows Live Mail

Aanbevolen berichten

Hallo...

Via de startknop van Windows (helemaal linksonder) open ik "Windows Live Mail".

Nooit geen probleem mee gehad, tot vandaag.

Zoals gewoonlijk gaat mijn "Postvak In" open.

Rechts onderaan verschijnt "Ontvangen van post..." maar ik ontvang niks...

Als ik 1x tik op "Ontvangen van post..." gaat er een nieuw venster "Windows Live Mail" open.

Daar zie ik staan "Download van bericht 1385" en dat getal blijft maar oplopen, terwijl ik nog steeds geen berichten ontvang.

Dat er zoveel berichten aan het downloaden zijn is ook niet normaal, want meer dan een 20-tal berichten per dag krijg ik niet.

En "Windows Live Mail" wordt dagelijks gebruikt.

Ook krijg ik regelmatig een klein venster te zien waarop volgende staat: "De server POP3 heeft al 60 seconden niet gereageerd. Wil je nog 60 seconden op een reactie van de server wachten?"

Als ik "Wachten" of "Stoppen" aanklik, blijft het probleem hetzelfde.

Ik weet niet of het toeval is of niet, maar een uurtje voor dit alles begon, heb ik nog es het programma "CCleaner" gebruikt. Daar deed ik "Cleaner" en "Register". Alles leek daar in orde.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Mvg, Clubboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het toeval is of niet, maar een uurtje voor dit alles begon, heb ik nog es het programma "CCleaner" gebruikt. Daar deed ik "Cleaner" en "Register". Alles leek daar in orde.

Bij het gebruiken van ccleaner kan je een back-up bewaren voor je iets verwijdert, heb je die nog? Zet de back-up eens terug.

Ook kan je WLM repareren.

Sluit alle programma's en ga naar start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

Klik er met de rechtermuisknop op Windows Live Essentials.

Kies verwijderen/ wijzigen.

Klik dan op alle.........repareren.

Herstart je PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag clubboy,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.