Ga naar inhoud

Bluescreens + Has stopped working bij games.

Aanbevolen berichten

Het testen met één ramlatje haalde niks uit.

Nu heb ik getest met het andere latje, in een ander slot, en weer een bluescreen. Het ligt dus niet aan het geheugen of aan de geheugensloten op het moederbord denk ik.

En een multimeter hebben we niet in huis denk ik, laat staan dat ik het woord kende.

Bestaan er geen software-meters?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dan kan je het geheugen idd al uitsluiten :hmmmm: Mocht je zelf de mogelijkheid niet hebben kan je in veel pc shops je voeding laten testen, maar ook je moederbord kan nog roet in het eten gooien.

Heb je de pc al eens opgestart in Veilige Modus, doen er zich dan ook problemen voor?

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben het toestel niet in huis, en ik heb het al aan familie gevraagd maar zonder resultaat.

Ik ken wel iemand die dat in huis moet hebben, maar die persoon is op reis tot 8 juni.

Ik zeg niet dat het niet aan de voeding ligt, maar deze zou ik pas kunnen testen na 8 juni, dus ik onderzoek ondertussen liever andere componenten.

Veilige modus heb ik al geprobeerd, en ik heb nog geen problemen gehad.

Maar het zou mij verbazen moest het een softwarematig probleem zijn omdat ik de pc al geformateerd heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn G27 stuur, voor de rest heb ik windows zelf drivers laten installeren.

Ik moet er wel bij vermelden dat ik in veilige modus geen enkele game heb kunnen opstarten (wat volgens mij normaal is), dus dat het feit dat er geen problemen waren in veilige modus nietszeggend is over mijn problemen met games en andere zaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws, het probleem is nu al een week van de baan!

Ik kreeg ineens het idee mijn bios-instellingen te resetten naar fabrieksinstellingen, en alles was in orde.

Wel eigenaardig gezien ik niks overclock. Ik had alleen performance mode aangezet.

Al een week geen bluescreens of has stopped workings meer gehad, JEEJ!

Bedankt voor de hulp Dasle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.