Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb nu 256mb RAM op mn computer, het is een beetje weinig en nu het ik GTA SA gekocht, hij doet het wel maar beetje haperig en niet helemaal vloeiend. als ik nu een extra RAM erbij gaa doen van 1GB gaat hij het dan wel vloeiend doen?

groeten, Jesper

Geplaatst:

ik denk eerder dat dit aan je videokaart zal liggen.

maar een beetje extra RAM geheugen zou zeker geen kwaad kunnen als je 256 MB hebt

geef anders eens de rest van de configuratie van je pc, dan kunnen we je helpen met het zeggen of het dan wel of niet de moeite is om je RAM geheugen te upgraden

Geplaatst:

welk moederbord je hebt

welke videokaart

welke processor.

weet je niet hoe je dit kan vinden.. ?

kan je normaal zien via een programma zoals lavalys everest.

maar ook bij Ccleaner staat enkele delen van je systeem bovenin weergegeven

Geplaatst:

welk moederbord je hebt

welke videokaart

welke processor.

bij mijn CCleaner staat bovenaan:

AMD Athlon XP 2000+

256 RAM

NVIDEA GeForce 2 MX/MX 400

heb geen idee wat dit allemaal inhoud:s

Geplaatst:

Ik vrees dat het je grafische kaart is die de boosdoener is, aangezien het normaal gezien wel met 256 megabyte ram moet kunnen draaien (is de minimumvereiste).

Probeer eens met je grafische instellingen volledig minimaal te zetten (dus resolutie op 600x800 of liefst nog 480x640 & alles qua kwaliteitsinstellingen op het laagste of uit). Lukt het dan om vloeiend beeld te krijgen (600x800 is nog juist speelbaar qua resolutie)?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.