Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Eigenlijk heb ik twee vraagjes in verband met Avast antivirus 8.

Sedert de update van Avast free7 naar de versie 8,krijg ik regelmatig meldingen voor software updates.

Nu staat er eentje gereed van Adobe Air,ik wou graag weten waarvoor ik Adobe Air nodig heb?:hmmmm:

Het liefste zou ik die sofware updater willen uit zetten bij Avast antivirus,maar hoe doe ik dat,:hmmmm:

zo zat ik vorige week opgescheept met Internet Explorer 10,terwijl ik voorlopig liever bij de IE9 blijf.

Alvast bedankt

groetjes

Reintje

post-15759-1417705411,4839_thumb.jpg

Geplaatst:

Hallo clarkie

Bedankt voor de vlugge reactie,ik begrijp wel niet veel van de engelse taal,

maar de vertalers zijn er ook nog hé,en het is me gelukt om die software updater uit te schakelen.

Groetjes

Reintje:adore:

Geplaatst:

Hallo Reintje,

Als je niet weet of je een programma nodig hebt of waarvoor het dient zou je eerst even kunnen nakijken of het een gratis downloadbaar programma is, en zo ja, kun je het gewoon verwijderen totdat je ontdekt dat het ergens voor nodig is.

Op die manier heb ik ooit Adobe Air verwijderd en heb het nog niet gemist. Vroeger had ik een radiogadget die Adobe Air nodig had, maar de betreffende gadget bestaat nu helaas niet meer.

Geplaatst:

Hallo Leono

Ik denk wel dat het gratis is,en ik heb ook een radio gadget op mijn blog staan,

zal waarschijnlijk daar voor nodig zijn dan.

Alvast bedankt voor je reactie:adore:

Groetjes

Reintje

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.