Ga naar inhoud

ik krijg mijn acer aspire one niet meer opgestart er staat currently wachtwoord


Aanbevolen berichten

goedemorgend ik kocht een aspire one netboekje enkele tijd terug over van een kennis ik heb het tot nu toe nog niet gebruikt

nu ik het wil opstarten kan dat niet er komt op currently wachtwoord wat doe ik nu? ik krijg steeds de foutmelding dat het systeem failled en wordt gestopt wie weet er raad aub? ik ben niet zo een pc kenner

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wist wel het wachtwoord van de vorige gebruiker maar dat is niet mijn probleem ik leende het netboekje uit aan een vriendin ze voerde iets verkeerd in en weet niet meer welk woord ze heeft dat wel vastgezet wat doe ik nu ik kan hem niet meer opstarten

er komt steeds currently paswoord en dan het systeem wordt gestopt

ik weet echt niet wat ik nu kan doen om dat op te lossen

alvast dank voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ fiere

goedemorgend ik kocht een aspire one netboekje enkele tijd terug over van een kennis ik heb het tot nu toe nog niet gebruikt

nu ik het wil opstarten kan dat niet er komt op currently wachtwoord wat doe ik nu? ik krijg steeds de foutmelding dat het systeem failled en wordt gestopt wie weet er raad aub? ik ben niet zo een pc kenner

ik wist wel het wachtwoord van de vorige gebruiker maar dat is niet mijn probleem ik leende het netboekje uit aan een vriendin ze voerde iets verkeerd in en weet niet meer welk woord ze heeft dat wel vastgezet wat doe ik nu ik kan hem niet meer opstarten

:hmmmm: Je hebt het probleem wel een andere wending gegeven.

Wellicht biedt onderstaande link een oplossing:

How to Reset an Acer BIOS Password

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.