Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Indien je een desktop hebt kan je een extra harde schijf inbouwen en dan ook je map "mijn documenten" er naar verhuizen.

Indien een laptop zal je zoveel mogelijk van je persoonlijke bestanden moeten verhuizen naar je externe schijf en onnodige software verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de afbeelding van space sniffer bekijk, zie ik wel 16 verschillende S-1-5-21-271133..... instanties.

In principe stelt elke S-1-5-21-271133.... instantie een account voor (met bijhorende prullenbak).

Hoeveel account zijn er eigenlijk op de pc?

Wat betreft het leegmaken van de prullenbak: de bestanden die in de prullenbak zitten, worden bij de normale werking van de pc niet gebruikt.

Als je de prullenbak leegmaakt, zou dat dus niks mogen veranderen aan de (goede) werking van de pc.

Je moet wel zeker zijn dat de je gegevensbestanden (foto's, film, documenten, enz ...) niet meer nodig hebt voor je de prullenbak leegmaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.