Ga naar inhoud

Favorieten in Firefox importeren uit IE

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn favorieten uit Internet Explorer 9 importeren in FireFox 20.0.1. Als ik dit doe volgens de handleiding op webpagina https://support.mozilla.org/nl/kb/bladwijzers-internet-explorer-importeren blijkt dat alle mappen uit IE geïmporteerd zijn maar ook blijkt dat ze allemaal leeg zijn?

Heeft iemand enig idee hoe ook de inhoud van de mappen dus de echte webpagina adressen overgenomen kunnen worden?

Piet

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag piet,

Probeer het als volgt:

Start Internet Explorer op.

• Klik bovenaan in het menu op Bestand en daarna op Importeren en exporteren... (als je geen menu krijgt, druk dan eventueel nog op de Alt toets)

• Zet daarna het bolletje bij "Naar een bestand exporteren" en druk op Volgende

• Zet nu een vinkje bij Favorieten (en eventueel ook bij Feeds en Cookies) en druk op Volgende

• Zorg dat de blauwe balk bovenaan op het woord Favorieten staat en druk op Volgende

• In het volgende scherm klikt u op Bladeren... en aan de linkerkant klikt u op Bureaublad en druk op Opslaan.

• Druk nu op Volgende.

• Als u ook feeds en coockies had aangeduidt, mag u gewoon op Volgende klikken en op het einde klikt u op Exporteren.

• Druk op Voltooien.

• Je bladwijzerbestand van Internet Explorer staat nu op je bureaublad

Open nu Firefox

• Ga naar het menu Bladwijzers (druk eventueel op de Alt toets om het menu te krijgen)

• Klik dan bovenaan op "Importeren en reservekopie maken" en kies voor "Bladwijzers importeren vanuit HTML"

• Klik aan de linkerkant op Bureaublad (het kan zijn dat je het balkje naar boven moet duwen)

• Kies nu uit die lijst voor het bestand bookmark en klik op Openen.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.