Ga naar inhoud

win7 pro 64 bit setup starten blijft hangen

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Het gaat over een Samsung laptop van ongeveer 4 maand oud (van mijn neef), pc bleef hangen.Bij deze laptop was een recovery dvd bij)

Ik wil die herinstaleren, alles gaat goed maar als hij bezig is met setup starten ( na toetsenbord indeling kiezen ..)

blijft het cirkeltje draaien en de dvd valt stil). Wat kan het probleem zijn.

Is er een andere manier voor te instaleren.

Of heb ik enkele instellingen over het hoofd gezien?

mijn pc ervaring is heel goed, bij de installatie van mijn laptop (alienware) duurde deze op en al 30 min.

wat kan het probleem zijn?

mvg, Danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook in de restoration mode of via de dvd een " clean install " is er de voortgang cirkel die beweegt maar voorts gaat niets.

bij de restoration mode krijg je enkel de achtergrond te zien en de muiscursor, voorts niets of reageert niets.

bij de claen instal duurt het meer als een half uur voor je eindelijk de landinstelling en toetsenbord kan selecteren, dan weer een 20 min en dan de partitiekeuze, en daar kan je geen partitie kiezen voor te selecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.