Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Ik heb een tijdje geleden een pc gekocht en ik zou nu graag een harde schijf bijsteken. Kunnen jullie me der een adviseren met geheugen tussen 500 GB - 1TB. Niet meer dan 60 Euro zou ik zeggen.

Alvast bedankt,

Marco

Geplaatst:

Hij ziet er heel goed uit. Ik had nog een vraagje? Hoe moet ik die harde schijf der bij doen? Krijg ik hier een handleiding bij?

Geplaatst:

Een harde schijf toevoegen in niet zo moeilijk, je hebt enkel een vrije voedingsconnector en een SATA-kabeltje nodig. Helaas worden er quasi nooit handleidingen meegeleverd.

Hier vind je echter een duidelijk stuk van Microsoft :)

Geplaatst:

Ik denk wel dat er een voedingsconnector aan je voeding zit maar ik zal daar toch even naar kijken, SATA kabel moet je denk ik kopen(je moet ook even kijken of je moederebord 2 SATA poorten heeft).

Geplaatst:

Daarmee heb je zeker voldoende SATA-poorten om een extra schijf aan te sluiten. Een SATA kabeltje vind je hier.

Kan je nog even het merk + model van je voeding meegeven, zo kunnen we kijken hoeveel voedingsconnectoren 'ie heeft.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.