Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Mail opstellen en versturen is geen enkel probleem. Wanneer ik er echter een bijlage (document) wil toevoegen, krijg ik melding dat internet-explorer niet meer werkt. Hoe kan ik dit oplossen?

PS : heb al geprobeerd met het aanmaken van herstelschijf.

Mvg!

Geplaatst:

Probeer eens of dit het probleem oplost.

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Welke mail provider gebruik je?

Heb je geen apart mailprogramma zoals windows live mail of outlook ?

Als je een andere browser gebruikt zoals Firefox of Chrome, loopt het dan nog vast?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.