Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast verpoorte
Geplaatst:

Maar het kan geen kwaad als ik die van 512mb laat zitten.En hoe kan ik windows opschonen.

Geplaatst:

op zich kan het geen kwaad, maar het vertraagt de boel wel.

Anders kan je geheugen op 3200 Snelheid werken, nu kan het maar op 2700 snelheid werken (aangezien je geheugen maar op 1 snelheid kan aanspreken, dus dan moet je logischerwijs die van het traagste latje nemen).

Voor op te schonen kan je eens kijken wat er allemaal automatisch mee opstart samen met je systeem; daar ga je na een eind echt van verbaasd staan. Zo start je altijd een stuk van adobe reader mee op als je je pc start. Als je vaak adobe reader gebruikt is dat nog enigszins nuttig, als je dat amper gebruikt dan is dat totaal nutteloos en kan je dat afzetten.

Deze truck wordt meer en meer door programmeurs gebruikt om hun programma snel te laten opstarten nadat je de opdracht gegeven hebt om het programma zelf te starten, waardoor het lijkt alsof hun software licht geschreven is. Dat je daarvoor al een paar seconden verloren bent in het booten van je windows & het aanmelden maakt niet veel uit, dat rekent de gebruiker MS toe en niet jou...

Ik heb dit onlangs ook op m'n laptop gedaan na een maand of 20, en ik won direct 10 seconden opstarttijd plus ik had bijna 80 megabyte meer geheugen vrij na de opstart dan voordat ik de boel wat opgekuisd had.

Een gemakkelijke (en veilige) manier om dit te doen is met tune-up utilities, en dit is in de downloadzone te vinden (staat hier; Pc helpforum - Downloads - TuneUp Utilities 2008)

Gast verpoorte
Geplaatst:

Bedankt.Voor mij mag dit gesloten woden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.