Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Werk al geruime tijd met 2 PC's, laptop en desktop.

Maar op de laptop heb ik toegang tot de Sidebar.

Al van toen de laptop erbij kwam, stet zich dit probleem.

Ben enige gebruiker van de 2 pc's, een klein netwerk.

Heb al gezocht bij gebruikers, maar kan het niet vinden.

Iemand een idee?

Geplaatst:

Zelf heb ik geen Vista, daarom kan ik het niet goed uitleggen, maar ga eens naar start -> Configuratiescherm -> en dan iets van Sidebar. Kijk eens of hij ingeschakeld is.

Geplaatst:

ik neem dus aan dat je de sidebar wil uitschakelen?

wanneer dit beveiligd is ga je als volgt te werk:

1. ga naar start en in het zoekvenster typt u regedit en u opent de registereditor

2. navigeer naar deze waarde:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Windows\Sidebar]

"TurnOffSidebar"=dword:00000001

Wijzig de 1 in een 0.

Normaal is de sidebar nu weg

Laat even horen of dit u kon helpen

Karel

Geplaatst:

Toch niet, omgekeerd. De sitebar komt niet op bureaublad. Dat is juist het probleem, het mag dan wel een gadget zijn,

het is wel leuk speelgoed. Ik wil deze juist op het bureaublad plaatsen, alles staat aan (zoals op de desktop) maar het lukt niet.

Twee pc's zijn wel een netwerk, maar denk dat het moet worden gezocht bij de accounts, ben wel de enige gebruiker.

Momenteel sta ik geregistreerd als "Administrator".

Heeft het iets te maken met standaardgebruikersaccount/ systeembeheerder :s

Geplaatst:

Ja je account moet administror zijn om dit te kunnen maar je bent dit al zeg je zelf. Ik heb ook dat probleem, ik kan hierdoor zelfs nog niet naar de site van windows update gaan!! Ik wil ook wel eens weten hoe je dit moet oplossen!!

Geplaatst:

Heeft de systeembeheerder niet meer mogelijkheden? Momenteel staat deze als administrator.

Updaten van windows lukt me prima. Het gebruik van de Sidebar is maar en detail,

maar toch wil ik deze kunnen gebuiken.

Even afwachten op een reactie om beide zaken op te lossen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.