Ga naar inhoud

f4f naar avi of mepg...

snowi

Aanbevolen berichten

Die lukt ook hoor, op een andere manier...hier gaan we... ;-)

Ik ga dus eerst naar Vavideo.de en klik daar de uitzending aan, dan kom je hier terecht...wanneer je op het filmpje klikt kom je hier bij ardmediathek uit.

Onder het filmpje klik je op Einstellungen: klik daar op en kies dan voor HTML ipv Flash...het filmpje begint te spelen, nu klik je met je rechtermuisknop in het scherm en kies je in het menu dat zich opent voor Video opslaan als, waarbij je eventueel de titel van de uitzending als bestandsnaam kan ingeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus,

Met volle moed (en hoop) geprobeerd, maar eenmaal bij 'einstellungen" gekomen, heb ik geen keuze dan alleen maar "flash" en geen HTLM.

Maar...ik probeer dan nog eens "op de oude manier" via Vavideo, dus je eerste manier die perfect lukte met de vorige uitzending. En ja, de rest kun je al raden: zonder problemen gelukt het me nu wel (!) om "Grillfest..." te downloaden!

Inmiddels is weer een nieuwe uitzending en zal ik eens proberen na minstens een week wachten. Hopelijk lukt het wel op deze manier en ben je eindelijk van al je/onze zorgen verlost na al de inspanningen die je voor me deed. (zo'n complexe materie, hoe weet je het toch?)

Misschien zal ik best een andere hobby dan koken kiezen?

Zie printscreens aub.

post-42414-1417705440,1745_thumb.jpg

post-42414-1417705440,2194_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik werk uitsluitend met Mozilla Firefox. Ooit problemen gehad qua beveiliging met een “oudere” Internet.Explorer en sindsdien met Firefox.

Maar... ik probeerde nu de laatste uitzending van 01.06.2013 te downloaden na meerdere dagen wachten via Vavideo en...goed gelukt! Dus ik denk dat het beste is dat ik gewoon wat geduld opbreng en wat natuurlijk helemaal niet erg is. ik ben al heel blij dat het met Vavideo lukken wil.

Asus, als ik je nog één vraag mag stellen wat die HTLM aangaat en Firefox, is het mogelijk dat mijn M.Firefox niet goed ingesteld staat? Kwestie als het toch eens niet lukken wil via Vavideo, ik het op die manier proberen kan volgens je voorlaatste bericht en ik je weer niet moet lastig vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus,

De laatste uitzending ook geprobeerd met Vavideo na enkele dagen wachten en alles verloopt naar wens!.

Ik wou je als slot daarom nog eens gemeend en oprecht danken voor je tomeloze inzet.

Je beseft misschien niet hoe blij je me maakt, maar wees maar zeker van wel!

Groetjes,

Topic mag afgesloten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.