Ga naar inhoud

cursor accounts

hbauduin

Aanbevolen berichten

Ik heb windows XP SP3.Sinds SP3 geinstalleerd is moet er bij veranderen van account steeds opnieuw opgestart worden daar de cursor voor paswoord in te tikken voor aanmelden andere account niet meer werkt .Iemand raad ?

BVB : ik ben aangemeld , wanneer mijn zoon zich dan wil aanmelden kan hij zijn paswoord niet intikken daar men de cursor niet in het voorbestemde vak kan aanklikken.Men dient dan opnieuw op te starten en dan kan men zich wel aanmelden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn deze problemen gelijk begonnen met de installatie van SP3???

Heb je een draadloze muis?? Misschien moet je dan eens kijken of het lichtje vanonder brandt van de muis als dit niet het geval is moet je eerst ergens klikken en dan nog eens in het vak klikken voor het paswoord in te geven. Als het dan werkt ligt het aan je muis, anders zal je die SP3 moeten verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah, ik ken dit probleem. Een echte oplossing voor het probleem, weet ik niet.

Maar ik weet wel een anders oplossing.

In plaats van terug op te starten, kan je ook gewoon ctrl+alt+delete drukken. Dan krijgt dat een andere vorm, maar je kan wel inloggen zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.