Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sedert gisteren kan ik plots geen email meer verzenden via Incredimail (wel ontvangen) en wel mogelijk via webmail Telenet. Welke zijn de juiste instellingen waar ik moet naar kijken bij emailaccount eigenschappen, geavanceerd ...?

Geplaatst:

Inkomende e-mail (POP3): pop.telenet.be

Uitgaande e-mail (SMTP): smtp.telenet.be

Controleer ook of je paswoord nog correct is.

Krijg je een of andere foutmelding als je mail wil verzenden met incredimail?

Indien ja, maak er dan een afbeelding van en voeg deze toe aan een voklgend bericht.

Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.