Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik ben hier voor het eerst!

En hoop dat mijn probleem eindelijk opgelost raakt.

ik kan dus niks meer doen met men HD,niet meer formatteren of niks,eerst had ik men muziek er op staan +-50gig,en als ik mijne media player wilde laden dan liep alles vast.Nu dacht ik en virus of zo,niks gevonden.

in men log staat wel 100 keer fout gebeurtenis-id:7 en Waarschuwing Gebeurtenis-id:51. kan mij a.u.b iemand helpen.normaal los ik altijd alles zelf op,maar deze keer geraak ik er echt niet uit.

HD is van Verbatim 500G +- 1maand oud. gekocht op 5juni.

• 2 weken later...
Geplaatst:

KLinkt als een klassieke valpartij, c.q vochtophoping.

Externe harde schijven die defect zijn en/of niet meer gelezen kunnen worden,

kunnen problemen geven in Windows omdat de ext. HDD vaak opnieuw aanslaat, en heel even gelezen kunnen worden. Virusscanner reageert hier net zo vaak op als je pc zelf. Ik neem aan dat je op een andere pc / laptop al geprobeerd hebt om te lezen?

Als er na een schijfcontrole niets gebeurd, en je ziet je schijf niet op komen, denk ik dat het klaar ermee is.

Kijk voor de zekerheid of je ext HDD nog wel in Schijfbeheer detecteert wordt !(Computer of Deze Computer---> rechtsklik --> Beheren --> Schijfbeheer)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.