Ga naar inhoud

usb poort voor printer werkt niet meer ook niet na verwijderen

Have0

Aanbevolen berichten

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het gaat om een hp/compaq pc denk ik. Dat zou je in staat moeten kunnen stellen om naar fabrieksinstelling te terug te keren. Weliswaar nadat je eerst de nodige backups van je data gemaakt hebt.

Kijk eens in de handleiding wat daar beschreven staat i.v.m. "fabrieksinstelling". Indien je er geen ervaring mee hebt dan doe je er goed aan je daarbij te laten bijstaan. Zeker ook i.v.m. het terugzetten van je data en je vertrouwde programma's en externe hardware (printer, webcam, enz).

RAM geheugen steekt er genoeg in (2 GB). De interne HDD is blijkbaar ook nog in goede staat. De processor is wel aan de zwakke kant. Daardoor kun je van die comp nooit een racepaard maken natuurlijk.

Die Advanced SystemCare 6 van iObit heeft ook niet zo een beste reputatie hoor. Ik zou die nooit meer gebruiken.

Je hebt ook µTorrent staan zie ik. De risico's die daar mee kunnen gepaard gaan zul je wel kennen hoop ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad een oudere p.c. ik ben niet zo goed in backup van alles maken. Doe het alleen van foto's en documenten.

Ik zal Advanced Systemcare verwijderen. Bedankt voor uw hulp en advies verder. Ik zal de topic afsluiten omdat de poorten weer werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.