Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor de zoveelste keer aan het proberen om Thunderbird in te stellen voor mijn Telenet-mail.

Kan wel ontvangen, nietverzenden.

Alle ongeveer 37,000 hits ivm ditprobleem gelezen en minstens 2 keer toegepast. Echt waar.

Dus: een blauwe Chimay voor wie er in slaagt mij dit probleem vanavond echt te laten oplossen!

Geplaatst:

Yep, die was er zeker bij.

Foutmelding was initieel dat er een wachtwoord nodig was - heel snel daarna telkens kurkdroog de melding dat er geen verbinding tot stand gebracht kon worden met de server.

Die blauwe Chimay staat echt koud hoor!

Geplaatst:

Een beloning tegen over een oplossing plaatsen hoeft helemaal niet hoor, we helpen je zo ook wel verder. xD

Krijg je geen foutcode?

Maak anders van de melding eens een printscreen en plaats die in een volgend bericht.

hoe je een printscreen kan maken lees je hier, hoe je die afbeelding in een volgend bericht kan plaatsen hier.

voorlopig gok ik op een fout in gebruikersnaam of paswoord.

Geplaatst:

Nee, jammer genoeg niet. Is een link naar een pagina op de site van TN - al 100 keer geprobeerd, helpt niet :-(

- - - Updated - - -

Ik heb er ondertussen zelfs een klein bakske Ch voor over.

Dit gebeurt er als ik wil verzenden:post-43896-1417705439,3516_thumb.jpg

Geplaatst:

Voor welke methode heb je gekozen? IMAP of POP3?

Hou er rekening mee dat IMAP activeren tot 24 uur kan duren.

Kijk zeker de instellingen van de uitgaande e-mail na.

Geplaatst:

Klik in Thunderbird op Extra > Accountinstellingen en navigeer naar Uitgaande server (SMTP)

Wat is de servernaam?

Welke poort?

Welke verbindingsbeveiliging?

En welke Authenticatiemethode heb je ingesteld?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.