Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
#5 , bijlage knipsel4

De gele rondjes met zwarte uitroeptekens verwijzen naar verkeerde stuurprogramma's voor het apparaat .

M.a.w. als je een ander USB apparaat zal aansluiten (bijv. printer) zal het apparaat ook niet werken.

Geplaatst:

USB hub? Niet bij mijn weten.

Heb nu printer aangesliten en die vindt hij inderdaad ook niet terug.

Het enige nummer dat ik vind op de LaCie is onderaan: 13391005141674QL maar dat wijkt af van de format die serial nummers vlgs de site van LaCie normaal hebben.

Geplaatst:

Blijft een merkwaardig gegeven.

Je hebt een herstelschijf ( recoverydisk?) van Dell en je krijgt ondersteuning tijdens het herstel, maar toch is je SSD schijf nu leeg en nog een niet toegewezen schijf en dus op het moment nog niet bruikbaar.

In principe zou na een fabrieksherstel toch alles terug moeten werken want je zet hem terug zoals de dag van aankoop.

Ook heb je problemen met de werking van de USB- poorten.

Stond Windows 7 op je PC of Windows 8 bij aankoop?

Installeer deze driver eens voor je USB- poorten.

Geplaatst:

Er was wel meer "vreemd" aan de ondersteuning van Dell, maar dat is een ander verhaal.

Toen ik eerst geconfronteerd werd met de OS crash heb ik eerst nog geporbeerd om een nood recovery te doen. Misschien heeft die lege SSD schijf daarmee te maken?

Anyhow, ik heb de driver gedownload en geïnstalleerd, maar noch de externe schijf noch de printer worden nu herkend.

- - - Updated - - -

Nog vergeten te herhalen: er stond Windows 7 op.

Geplaatst:

Er zijn in ieder geval een aantal apparaten met een probleem, zie bericht 5.

Als je ondersteuning krijgt van Dell zou ik toch denken dat de installatie correct verlopen is maar....er is toch iets fout.

Je kan altijd eens de chipsetdrivers installeren, zie de link in bericht 6.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.