Ga naar inhoud

Service pakket 7

Aanbevolen berichten

Goede morgen ,

ik heb sinds 2 weken problemen bij het opstarten en het sluiten van mijn computer. Als ik hem opstart dan wil Windows heel dominant iedere keer het service pakket windows 7 er op zetten. de computer ratelt wel dik 5 minuten door . Ik kan daarna pas beginnen met computeren. Dit doet hij ook iedere keer bij het sluiten.

Het service pakket mislukt steeds. Wat kan ik doen om dit te stoppen. Het kost iedere keer zoveel tijd.Als de computer daar mee bezig is kan ik met de muis ook helemaal niets doen.

hopelijk krijg ik een oplossing. met dank!

Sjanie van Lieshout

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer de installatie van Windows 7 service pack 1 (wat dat bedoel je toch?) eens manueel uit.

Hoe je dat doet lees je hieronder.

• Kies de 32-bits (x86) of 64-bits (x64) versie van SP1 afhankelijk van de versie van Windows 7 (32-bits of 64-bits) die op uw computer wordt uitgevoerd en klik vervolgens op Downloaden.
    • Als u wilt nagaan welke versie er op uw computer wordt uitgevoerd, klikt u op de knop Start 4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_818.jpg, klikt u met de rechtermuisknop op Computer en klikt u vervolgens op Eigenschappen. Onder Systeem naast Type computer wordt het besturingssysteem weergegeven.

• Als u SP1 direct wilt installeren, klikt u op Openen of Uitvoeren en volgt u de instructies op het scherm. Als u SP1 later wilt installeren, klikt u op Opslaan en downloadt u het installatiebestand naar de computer. Wanneer u eraan toe bent om SP1 te installeren, dubbelklikt u op het installatiebestand.

• Klik op de pagina Windows 7 Service Pack 1 installeren op Volgende.

• Volg de instructies op het scherm. Mogelijk wordt de computer opnieuw opgestart tijdens de installatie.

• Wanneer de installatie is voltooid, meldt u zich aan bij uw computer via de aanmeldingsprompt van Windows. Mogelijk wordt in een bericht aangegeven of de update goed is geïnstalleerd.

• Als u uw antivirussoftware hebt uitgeschakeld, schakelt u deze software nu weer in.

Bron: Informatie over het installeren van Windows 7 Service Pack 1 (SP1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het speccy logje maken zoals gevraagd in bericht nr 3?

Ga naar start, typ windows update in het zoekvak en druk enter.

Klik nu aan de linkerkant op updategeschiedenis weergeven.

Zoek de mislukte update van het service pack 1 en dubbelklik op de update.

Nu krijg je een venster waarin staat dat de update mislukt is en er staat ook een foutcode opgegeven.

Geef deze foutcode op in een volgend bericht.

Klik dan op de link productondersteuning bij deze foutmelding en volg verder de instructies op de webpagina die zich opent.

Probeer daarna opnieuw het service pack te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen,

Daar ik wel wat, maar niet nog zo ver ben met het installeren van progammaatjes vind ik het moeilijk Speecy te downloaden. Is dit veilig voor elke computer?

ik heb uw verdere instrukties gelezen maar ben bang dat dit boven mijn mars gaat .Ik heb te weinig ervaring. Mischien had ik me bij beginners moeten aanmelden i.p.v. gevorderd. ik ben 66 jaar .Ik wil het wel graag proberen .

Toch Speecy?

met dank!

Sjanie van Lieshout

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien had ik me bij beginners moeten aanmelden i.p.v. gevorderd
Wij maken geen onderscheid tussen beginnelingen en gevorderden; voor ons is iedereen gelijk :-)
ik ben 66 jaar .Ik wil het wel graag proberen .
Dat is de goede ingesteldheid :top:

Speccy is volkomen veilig. Dit programmaatje gaat enkel informatie ophalen over de verschillende onderdelen van de computer en maakt hiervan een overzichtje.

Om speccy te downloaden moet je klikken op het onderlijnde woord Speccy.

Dan opent er een nieuwe pagina in internet explorer en de download start automatisch.

Dan krijg je onderaan in internet explorer de vraag om het bestand uit te voeren of op te slaan.

Kies voor opslaan.

Als de download gedaan is, krijg je daar een melding van.

Open dan je persoonlijke mappen en ga naar de map downloads.

Zoek dan naar het bestand spsetup121_slim.exe en dubbelklik er op om de installatie te starten.

Je kan nu je taal kiezen zoals aangegeven op de afbeelding in bericht nr 3.

Klik dan op volgende (next).

Nu komen er verschillende kadertjes en daar mag je telkens klikken op volgende.

Op het einde krijg je een kadertje met de melding dat de installatie voltooid is en daar staan 2 aangevinkte vakjes op.

Laat enkel het vakje bij speccy opstarten aangevinkt en klik op voltooien (finish) om het programma te starten.

Nadat het programma is gestart, krijg je een overzicht.

Eerst klik je bovenaan links op Bestand (1)...er opent zich een uitrolmenu, hier kies je voor Publiceer snapshot (2).

In het venster dat zich nu opent (3) klik je op ja om de link (URL) te produceren.

Er opent zich een nieuw venster waarin de gevraagde link zichtbaar is (4)...hier klik je op Kopiëren naar klembord.

Nu kan je de link plakken in je volgend bericht op het forum.

Wanneer deze link in je bericht wordt aangeklikt kan het overzicht worden geraadpleegd.

14253d1319631937-hoe-speccy-te-gebruiken-verduidelijkt-speccy.dutch2.jpg

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd maar als je toch nog vragen hebt, stel ze dan gerust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de discussie heropend want ze stond (waarschijnlijk per vergissing) als opgelost gemarkeerd.

Als het probleem echt opgelost is, zou je dan de oplossing willen opgeven zodat anderen er misschien ook nog iets aan hebben.

Als het probleem nog niet opgelost is, voer dan de instructies van mijn vorig bericht uit en plaats het linkje naar het speccy rapport.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.