Ga naar inhoud

[OPGELOST] windouws Buraeublad

Cyberoma

Aanbevolen berichten

Wat bedoel je exact met aangevinkt, dat er linksonder een pijltje staat? Of staat er door ieder icoon een vinkje? Misschien eens een screenshot posten, dat zou voor ons duidelijker kunnen zijn.

Onder elke icoon zoals prullebak staat in het blauw en alle andere ook,ik heb al met de rechter muisknop op eigenschappen geweest .Maar weet niet hoe het weer in orde komt.

Groetjes cyberoma en bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het de bestandsnaam die vrij felblauw weergegeven wordt? Zoja dan ligt het eraan dat die files gearchiveerd zijn zodat ze minder schijfruimte in beslag nemen. Wat je dan kan doen is niet meer archiveren, maar dat gaat je schijfruimte kosten.

als het gewoon lijkt dat ze allemaal geselecteerd zijn dan weet ik daar niet direct een oplossing voor... ik zou eens proberen dan met een andere bureaubladachtergrond in te stellen & die dan terug te zetten naar wat het origineel was, misschien dat dat helpt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Cyberoma,

Kunt u me even vertellen welk besturingssyteem u gebruikt?

Dit kan Windows xp zijn of windows vista of nog anders. Zo kunnen we uw probleem gerichter bekijken en beter een antwoord formuleren.

Probeer alvast even het volgende:

Rechtsklik op het Bureaublad -> kies Pictogrammen schikken op -> vink het volgende uit: Webonderdelen op het bureaublad vergrendelen.

Als dit geen effect heeft dan heb je mogelijk de active desktop actief:

Uitschakelen doet u als volgt:

Rechtsklik op het Bureaublad -> kies Eigenschappen -> tabblad Bureaublad > Bureaublad aanpassen > Website..., hier vinkt u de items bij Webpagina uit, evenals 'Bureaublad vergrendelen' .

Laat gerust iets horen mocht dit u geholpen hebben

Beste Groeten,

Karel B.

Eigenaar Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.