Ga naar inhoud

Gast patrick_elle

Aanbevolen berichten

Gast patrick_elle

Goede avond,

Weet iemand hoe je een adresbalk (van Internet Explorer)kunt uitbreiden van 5 naar bv. 20 adressen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patrick_elle

Het gaat over de adresbalk (linksboven in beeld), waar je invult naar welke webpagina je wilt. Voorheen stonden hier de ongeveer 20 laatst invoerde webpagina's. We hebben sinds kort windows 8, nu kunnen hier maar 5 wegpagina's in blijven staan. Als je een nieuw adres invult dan vervalt de laatste. Graag zouden wij meer adressen in kunnen vullen dus de vraag is of dit mogelijk is om deze te vergroten en of hoe dat dan zou moeten. grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd heb ik er zelf geen idee van op welke manier dat zou kunnen.

Ze zijn wel terug te vinden via geschiedenis zolang ze niet verwijderd worden.

Websites die ik vaak bezoek sla ik op als favoriet.

Update: Jean-Pierre was sneller

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patrick_elle

Waar kan ik die favoriete dan vinden? En/pof hoe krijg ik een webpagina dan favoriet?

aangepast door patrick_elle
Link naar reactie
Delen op andere sites

indien de werkbalk favorieten nog niet anwezig is klik je bovenaan in het grijze gedeelte met de rechtermuisknop en kies in het menu dat dan verschijnt voor werkbalk favorieten.

post-23245-1417705446,6074_thumb.png

Wil je een website toevoegen aan die balk klik je op het icoon in de adresbalk voor de naam van de website en sleep die naar de werkbalk favorieten.

post-23245-1417705446,6605_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.