Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je hebt een stereo output, dus je kan er 2 computerluidsprekers op aansluiten (dat is met elk mengpaneel zo, tenzij je met versterkers en echte luidsprekers gaat werken). Sowieso is de combinatie van computerluidsprekers & een mengpaneel vrij lastig aangezien de signalen niet echt kloppen. Of je met dat mengpaneel kan mixen en de output op je computer kan nemen (dus dat je je boxen aan de pc zelf aansluit) weet ik niet goed, ik zal er die persoon bij wie ik ermee gespeeld heb eens op aanspreken.

Het voordeel van dit mengpaneel is dat je je pc er gewoon via usb op aansluit; de analoge inputs die moet je niet eens gebruiken. Daardoor kan je ook je muziek mixen, iets wat met een analoog mengpaneel niet gaat lukken als je met een pc wil draaien.

Geplaatst:

dus ik moet die uitgangen niet gebruiken vanachteren op het mengpaneel?

alleen verbinden met usb en ik kan draaien?

want ik heb namelijk vrij astige boxen maar wel goeje, het is een 5.1 met 5 pinnetjes in het moederbord

Geplaatst:

ik weet het niet, ik heb een mailtje gestuurd daarvoor maar nog geen antwoord gekregen...

Sowieso gaat het geluid uit jouw 5.1 setje vrij slecht klinken lijkt me, aangezien je subwoofer (die in zo'n setje ALLE lage tonen voor zich neemt) niet aangestuurd gaat worden. Hoe dat hoort kan je testen door eens je subwoofer uit te trekken & dan een plaatje op te zetten in de stijl die je wil draaien...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.