Ga naar inhoud

Ie 8

papadoc

Aanbevolen berichten

Voor een goede werking met het internet heeft men drie mogelijkheden voor de browser IE8 nm 'Internet, Lokaal Internet en Vertrouwde websites'. Nu stond die vroeger op de eerste ingesteld dacht ik toch, omdat deze veiliger zou zijn?

Nu staat die standaard op Lokaal en kan die niet veranderen. Heb ik er een verkeerde gedachte dat die op Internet moet staan?

Om op het internet in te loggen is er geen probleem. Iemand die mij kan helpen of de instellingen juist zijn?

Dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu staat die standaard op Lokaal en kan die niet veranderen.
Wat bedoel je met "kan die niet veranderen"?

Dit zijn gewoon drie verschillende groepen waarin websites worden onderverdeeld en in elke groep gelden andere veiligheidsregels en controles.

Afhankelijk van welke site je bezoekt, zal die in een van deze groepen vallen en onderworden zijn aan de veiligheidsinstellingen voor die groep

Standaard vallen alle websites in de groep "internet" tenzij je zelf de sites in een andere groep onderbrengt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op lokaal intranet en dan op de knop sites.

Het bovenste vakje (automatisch detecteren) moet aangevinkt zijn.

Als het aangevinkt is, kilk dan op annuleren; anders vink je het aan en klik op OK.

Klik dan op vertrouwde sites en vervolgens weer op sites.

De sites die hier staan heb je normaal zelf ingesteld.

Overloop het lijstje en verwijder eventueel de sites waarvan je niet 100% zeker bent en klik dan op sluiten.

De aanpassingen die je eventueel hebt aangebracht aan lokaal intranet en vertrouwde sites, zijn onmiddellijk van toepassing en je hoeft dus ook niet te saven met de knop toepassen.

Je kan de internet opties dan ook gewoon sluiten met de OK knop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.