Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geachte;

De mapsource kaart was volledig geïnstalleerd op windows 7. bij over te gaan naar windows 8 is de mapsource city select kaart verdwenen, we krijgen nu niet meer geïnstalleerd = de setup CD werk goed, de eerste van de twee data CD werkt ook, maar bij de tweede data CD komt een Error 2350.

Groetjes

Srija linna

Geplaatst:

Die mapsource kaart is dat van Garmin, welke versie heeft die software?

Heb je een upgrade uitgevoerd van W7 naar W8, dus met behoud van programma's en bestanden?

Misschien is je software toch aanwezig zoek eens naar je programma aan de hand van deze handleiding.(klik erop)

Geplaatst:

Beste Clarkie;;

Die mapsource kaart is van Garmin, = European City Select version 6,

Ja, ik heb een upgrade uitgevoerd van W7 naar W8.

ik heb nu jouw handleiding geklikt en naar de App volledig standaard beeld geweest , op mapsource icon geklikt ( gisteren ook al gedaan ), de mapsource is open maar geen kaart.

Groetjes

Srija linna

Geplaatst:

Ik ken de software jammer genoeg niet, maar er zijn blijkbaar al recentere versies.

Dus als ik goed begrijp start het programma op maar dan loopt het fout.

Kan je in de software werken, of iets aanklikken?

Is er een mogelijkheid om een Update uit te voeren?

Geplaatst:

Geachte Clarkie;

Update uitgevoerd, nee, mapsource komt niet terug.

Ondertussen

1)Garmin.com/ mapsource download & update en training centerook geïnstalleerd , mapsource komt niet terug.

2)Javawa gmtk geïnstalleerd, daarna mapsource geïnstalleerd, mapsource komtniet terug.

3)Javawa.nl/mapsource installeren klik/msinstallprep.zip klik/ een bladdownload klik /met .zip open = een zwart venster = de mapsource gaatinstalleren, press any key for continue ... cursor , je kanniet veel van alles doen hier,(welke key en heb de toetste bord gedrukt , ookadministratie uitgevoerd) de scherm gaat weg en gebeurt niets.mapsource komt niet terug.

NB. telkens pc opnieuw herstart na de installaties.

Groetjes

Srija linna

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.