Ga naar inhoud

Fabrieksinstellingen

Fooozii

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wou graag mijn notebook terugzetten naar de fabrieksinstellingen, maar heb (dom van me) geen recovery-CD of dergelijke gemaakt. Nu heb ik al geprobeerd om met F10 een vaio herstel te doen, maar ik krijg steeds deze foutcode: MakeIniFromMcode fout: 114

De informatie van mijn pc heb k opgevraagd (F2) en dit zijn gegevens, ik hoop dat jullie me kunnen helpen, als ik meer gegevens moet doorsturen, zeg maar welke (hoe).

Ik geloof dat laptop SONY VAIO van 2009 dateert. :)

BIOS: R109040

MACHINE NAME: V6N-FW212

SERIAL NUMBER: 28281658-5000219

UUID: 62047560-8f15-11dd-8b60-001dba831C90

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het mogelijk om met (eender welke) installatie-cd van windows vista (dat al op mijn computer stond) gewoon dit besturingssysteem terug te installeren. Ik heb hier namelijk geen cd van, maar wel een product key (achterkant van de laptop).

Alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een corrupte recovery, geen recovery-CD's aangemaakt, geen garantie, geen image...je zou voor minder balen...:dong:

Je hebt inderdaad een Windows Vista installatieschijf nodig, hou er rekening mee dat deze eenzelfde versie dient te zijn als deze welke reeds op je laptop stond.

Drivers kan je hier vinden mits ingave van het correcte type.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, na het installeren van Windows Vista dien je nog alle drivers te installeren, de volgorde van installeren van de drivers is eveneens belangrijk: deze volgorde kan je hier raadplegen (instructies zijn van Dell, maar methode is identiek).

Wanneer dit alles is uitgevoerd ben je klaar voor de installatie van de noodzakelijke updates via Windows Update en alle software die je nodig hebt waaronder zeker de noodzakelijke beveiliging voor je laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.