Ga naar inhoud

gratis download voor BearPaw 1200CU Plus Mustek


Betje

Aanbevolen berichten

Goedenmiddag,

Ik ben op zoek naar een gratis download voor de scanner Bear Paw 1200CU Mustek voor Windows 7.

Voor zover ik weet installeerde deze laptop, toen hij net nieuw was, de driver bij herkenning.

Maar na verwijdering van een virus met behulp van jullie hulpvaardige mensen lukt me dat niet meer.

Nu moet ik er bij vermelden, dat wij een abonnement hebben met een beperkt aantal GB's, waarom ik de automatische updates van Windows heb uitgeschakeld. Die haal ik af en toe op bij de Plusmarkt met gratis wifi.

Ik weet niet of het een en ander met elkaar te maken heeft.

Jullie antwoord met nieuwsgierigheid tegemoet ziende, teken ik met vriendelijke groet, Betje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond,

Inderdaad, maar dit is een half jaar geleden geweest.............ik weet het niet goed meer........

Het is ook al een gedateerd apparaat maar nog wel makkelijk om nu en dan te gebruiken.

Via internet zie ik wel aanbieders met een gratis download, maar daar staan zoveel dingen bij, die gedownload kunnen worden, dat ik niet goed zie of het programma's zijn die niet gewenst zijn........

Met vriendelijke groet, Betje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.