Ga naar inhoud

Muis en toetsenbord reageren vaak voor 2 seconden niet meer


editlife

Aanbevolen berichten

Hey,

Tegenwoordig heb ik het probleem dat mijn muis en toetsenbord vaak voor 2-3 seconden niet meer reageren. Dit gebeurd om de paar minuten. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Wanneer ik bijvoorbeeld iets aan het typen ben, verschijnen de letters niet voor die 2-3 seconden, maar daarna verschijnen ze allemaal direct. Het is alsof mijn toetsenbord wel herkent dat ik iets aan het typen ben, maar het niet op mijn scherm kan laten verschijnen. Hetzelfde geld voor mijn muis, als ik mijn muis beweeg over die 2-3 seconden, beweegt mijn cursor niet maar daarna verschijnt hij ineens terug.

Ik hoop dat jullie mijn probleem een beetje snappen. Dit is echt ambetant en ik zou dit graag zo rap mogelijk oplossen.

mvg,

Mattias

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had voor het school een programma moeten installeren (LanSchool) zodat ze tijdens de examens konden zien wat ik op mijn laptop aan het doen was, tegen spieken. Wanneer ik dit programma van mijn laptop smeet had ik het probleem niet meer. Dus het lag daar aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.