Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

ik heb deze router voor ADSL van Belgacom. Nu wilde ik overschakelen op draadloos internet en kocht ik een draadloze usb ontvanger. Ik heb een WEP key ingesteld op de router en de beveiliging in dit menu aangepast en deze code ook ingegeven in het programma van die ontvanger, maar het levert problemen. Ik krijg namelijk zo'n melding 'beperkte verbindingsmogelijkheden'. Hij kan het netwerkadres niet verkrijgen.

Als het helpt, hij verzend geen 'pakketen' en ontvangt er geen. Als ik zoek naar draadloze netwerken (zo via windows zelf), verschijnen er geen terwijl normaal mijn router daar moet tussen staan? Maar dat programma van m'n ontvanger ziet weldegelijk een netwerk.

Any solutions?

Roald

Geplaatst:

Ik heb die al eens uitgeschakeld (windows staat gewoon op) en niks veranderde.

M'n virusscanner staat wel aan (NOD32) maar dat maakt niet uit he?

Geplaatst:

probeer eerst eens zonder beveiliging en kijk of je de router überhaupt wel ziet. Een USB ontvanger staat niet echt gekent als zijnde zeer goed.

Staat je router ver van je PC?

Geplaatst:

Die router heb ik ook (wel eigenaardig dat ze hem nu aan 100+ euro willen verkopen, bijna 2 jaar heb ik voor hetzelfde toestel van belgacom zelf maar 40€ oid betaald), en die geeft inderdaad soms vrij slechte ontvangst als je door een paar verdiepingen heen moet.

Ik heb vlak ernaast een Linksys WRT54-GL staan en die geeft altijd 1 tot 2 streepjes betere ontvangst dan die philips-router...

Geplaatst:

Heb het nu toch werkend gekregen door de router naar factory defaults te zetten en vervolgens alles eens opnieuw in te stellen :)

Thx anyway

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.