Ga naar inhoud

stemmetjes


heroo234

Aanbevolen berichten

hallo

ik wist niet waar dit topic thuishoorde dus zet ik het hier.

even voor de duidelijkheid ik zit niet in een zottehuis en ook niet in een instelling.

ik was vorige week luide muziek aan het spelen door mijn boxen en opeens hoor ik een soort walkie talkie stem(de stem die alleen politiemannen, bus-en taxichaufeurs verstaan). een beetje zoals

uit de boxen komt maar dan minder verstaanbaar. ik heb verstaan "over" en "november" dus ik vermoed dat het van de politie komt. als het door mijn boxen komt is het nog vrij verdraagbaar maar gisteren kwam dit dus ook door mijn koptelefoon. als ik aan het gamen ben is dat wel vrij lastig. hoe kan ik dit voorkomen?

nog even voor de duidelijkheid ik ben niet zot ;-).

greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Stemmen horen" hoort eigenlijk in de psychologie thuis, maar wees gerust: ook bij computers hebben we al dergelijke gevallen tegengekomen. Dus je moet je geen zorgen maken dat we je een "rare kwiet" gaan vinden :-)

Download 51a5bf3d99e8a-ComboFixlogo16.pngComboFix van één van de onderstaande locaties naar het bureaublad.

Bleeping Computer

Info Spyware

Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want deze kunnen namelijk conflicteren met ComboFix.

(hier of hier) kan je lezen hoe je de gebruikte beveiligingssoftware kunt uitschakelen.

  • Dubbelklik op "ComboFix" om de tool te starten, Windows Vista, 7 & 8 gebruikers zullen een melding krijgen van UAC (Gebruikersaccountbeheer), klik hier op Ja / yes.
  • Bij Windows XP computer zal ComboFix de "Recovery Console" installeren als deze nog niet aanwezig is. (Actieve internet verbinding is hier een vereiste).
  • Klik in het venster bij het 'Installeren van de Recovery Console' op "Ok"
  • Klik in het info scherm op "Ja" als de Recovery Console met succes is geïnstalleerd.
  • Klik in het scherm van de disclaimer op "I Agree", de benodigde onderdelen worden nu uitgepakt en middels ERUNT wordt er een register back-up gemaakt.
  • Wanneer dit gereed is zal ComboFix vanzelf starten, in het blauwe scherm zie u de voortgang van de systeemscan die wordt uitgevoerd.
  • Belangrijk! gebruik de computer tijdens de scan niet voor andere zaken.
  • Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden zoals bijvoorbeeld bij de aanwezigheid van een rootkit, dit is normaal.
  • Wanneer ComboFix gereed is, zal het het een logbestand aanmaken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

* Noot !!! Indien u één van de onderstaande meldingen krijgt na het gebruik van ComboFix herstart da de computer

  • Er is geprobeerd een ongeldige bewerking uit te voeren op een registersleutel die is gemarkeerd voor verwijdering.
  • Illegal operation attempted on a registry key that has been marked for deletion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dat is een terechte opmerking maar de pc waar ik het nieuw topic op heb geopend was de pc van mijn grootouders(zoals denk ik vermeld) en ik had enkel internet met kabel en er was echter maar 1 kabel die redelijk onbereikbaar was. terwijl ik op het antwoordt op het nieuw geopende topic wachtte waren er nog een hele hoop andere problemen die ik kon oplossen. echter als ik wat vrije tijd heb tijdens de examenperiode of andere drukke periodes vul ik deze graag zelf even in met iets ontspannends. dat gebeurt meestal op mijn laptop(diegene waar dit topic over gaat) echter als ik hier combofix op laat draaien is er kans dat deze laptop afsluit dus het is niet dat ik combofix op de achtergrond kan laten draaien als ik met andere dingen bezig ben.

ik weet niet of je een slechte dag hebt(wat iedereen wel eens heeft), je gewoon een scherp karakter hebt of het niet de bedoeling was dat dit zo'n scherp antwoord was, maar dit antwoord kwam nogal scherp aan.

- - - Updated - - -

echter zal ik nu (op jou aandringen, in mijn vrije tijd) combofix laten draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet of je een slechte dag hebt(wat iedereen wel eens heeft), je gewoon een scherp karakter hebt of het niet de bedoeling was dat dit zo'n scherp antwoord was, maar dit antwoord kwam nogal scherp aan.

Ik heb een prachtige dag achter de rug en idem dito in het vooruitzicht...dus louter een (ont)nuchtere(de) vaststelling...meer niet... xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.