Ga naar inhoud

Foto's op een server/site zetten

Aanbevolen berichten

Beste forumbezoekers,

Ik heb een webshop waarvan ik de producten aanvoer via een CSV-lijst. Er zitten al producten op met foto-urls die ik als bestand heb ingevoerd in de beheeromgeving van de webshop. Als iemand dus op een product op mijn webshop klikt, ziet hij de bijbehorende foto erbij, dankzij die url die op een foto uitkomt.

De link staat dus los van mijn webshop. Mijn webshop heeft alleen de foto's ingescand van betreffende foto-urls en die opgeslagen bij mijn producten. Nu is het met deze webwinkelsoftware niet mogelijk om veel foto's per keer te uploaden, dit gaat stuk voor stuk. Vandaar dat ik graag de foto's op mijn harde schijf op een server wil zetten, zodat deze foto's openbaar zijn en dus ook voor iedereen zijn te zien. Het liefst niet op een site waarvan de foto-urls bestaan uit honderden tekens, maar eerder zoiets:

Bedankt.

eenwebsite.nl - MELEXON Technologies

groeten,

Jamal uit NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.