Ga naar inhoud

[OPGELOST] geluidsprobleem na crach lap top

Aanbevolen berichten

:bawling:na de crash van mij laptop alles terug laten installeren wat werkt er niet geluid ben terug geweest naar de instalateur zijn antwoord ja dan heeft dat er nooit op gestaan terwijlik weet van wel

als ik een cd probeer af te spelen in eender welk prog krijg ik fout code C00D11BA

ben moe gezocht en al veel proberen installeren van stuur programmas geluids drivers tot codecs blijf zelfde melding krijgen

wat ik ook installeer geeft steeds bij apparaatbeheer weer geen stuur programma gevonden weet iemand raad??????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, hier zijn een paar rede voor:

1)Het kan zijn dat dat bestand gebruikt word door een ander programma

2)Welk type laptop heb je, en waar heb je de drivers gedownload

3)Misschien is je geluidskaart kapot, wat voor crash was het?

Staat er vanonder bij je tijd enzo niet zo'n tekentje van een luidsspreker?

Klik daar eens op en kijk of alles goed is.

Hier kan je misschien eens kijken.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

het is een asus A6000

de crash wel het begon lang te duren eer hij opstarten reageerde traag en ja direct een afspraak gemakt om hem binnen te doen maar ja moest 3 dagen wachten maar dag voordien plots gewoon tijdens opstarten gewoon opeens een volledig zwart scherm

grtz joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je iets specifieker zijn dan A6000? De site van Asus geeft wel een hoop A6 laptop's op, maar een A6000 kennen ze daar niet...

Dit is volgens mij gewoon de driver van de audio die niet / slecht geïnstalleerd is. Als we weten over welk toestel het juist gaat (factuur, onderkant van je laptop...) dan kunnen we ook de juiste drivers geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan je een beetje werk besparen.

Onderaan je pc staat er zoiets;

model-a6va.jpg

het gaat hem om ALLE tekentjes. Dus als daar bij jou A6000 staat zijn het die laatste 2 tekentjes plus die 3 eronder die van belang zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, het typenummer is in orde hoor ;)

Je geluidsdrivers staan op deze site, maar als ik ernaar link krijg ik telkens een error dat er teveel gebruikers tegelijk online zijn.

ASUSTeK Computer Inc.-Support-

Daaronder staat de juiste geluidsdriver voor jouw besturingssysteem. Als je die download (wat nu niet gaat lukken) en installeert zou je weer geluid moeten kunnen horen.

Directe downloadlink (werkt normaal wel): http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/nb/A6Va/Audio_XP_060719.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.