Ga naar inhoud

nieuwe gamers pc bestellen

Aanbevolen berichten

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dag Stegisoft,

Tja beste Stegisoft, wat kan ik er verder nog op zeggen, ik zit een beetje vast hé.

Langs de ene kant wil ik zo snel mogelijk een nieuwe low budget gamer pc kopen die toch minstens een jaar of 5 mee kan.

Langs de andere kant moet ik wachten omdat de nieuwe generatie processors nog niet op de pc builder van Alternate staan.

Er zijn een aantal problemen denk ik die er voor zorgen dat:

- je waarschijnlijk een zeer goede kennis van zaken hebt en me niet wil naar huis sturen met minder maar met meer.

- je niet op een andere pc builder een samenstelling kan doen omdat ik direct wil bestellen en online betalen met bancontact.

- je waarschijnlijk de mening bent toegedaan dat een nieuwe generatie processors stabieler of hogere MHz halen.

- en ik moet wachten op een reactie van Alternate zelf op mijn mail die ik hun heb gestuurd

Dus zal ik niet anders kunnen zeker dan nog even wat geduld uit te oefenen.

Als je denkt dat je een goede samenstelling kan doen met de derde generatie processors, stabiel, snel en duurzaam of met een AMD processor zou ik zeggen:

Go for it, make something nice for me, use your imagination, make fun in doing so, don't hesitate just roll in and do your thing honey!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hensyr,

Heb een samenstelling gemaakt voor je bij Alternate met de derde generatie van Intel.

Ik heb gekozen voor een Core i3-3240 van Intel en is de krachtigste uit deze serie en is meer dan voldoende naargelang je gestelde eisen. Wil je een processor uit de vierde generatie die onlangs is verschenen zul je moeten kiezen voor een Core I5 en beland je in een veel hogere prijsklasse daar de nieuwste Core I3 momenteel nog niet beschikbaar is.

De NVIDIA GeForce GT 640 is krachtig genoeg om WOW zonder problemen te kunnen spelen en zal ook voor toekomstige patches of updates krachtig genoeg zijn.

Als voeding heb ik een be quiet! Straight PowerE9 CM 480W gekozen. Daar je zegt dat het systeem zo goed als altijd aan staat heb ik gekozen voor een 80+ GOLD gecertificeerde voeding. Ze mag dan wat duur lijken maar dat bespaar je dan weer op je stroomrekening.

De voeding heeft Cable Management waardoor je de niet gebruikte stroomkabels kunt weg laten wat de airflow en de koeling ten goede komt. Mocht je in een later stadium een kleine upgrade willen uitvoeren heb je nog wat reserves.

Waarom wil je de Ultimate Versie van Windows 7 64bit, deze is bijna twee keer zo duur dan de Home Premium versie, wat zou je willen aanpassen waardoor je voor de Ultimate zou moeten kiezen?

Enkel kan ik niet vinden bij Alternate wat een assemblage van het systeem zou kosten met inbegrip van het installeren van Windows.

aangepast door Dasle
Assemblage
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wil je de Ultimate Versie van Windows 7 64bit, deze is bijna twee keer zo duur dan de Home Premium versie, wat zou je willen aanpassen waardoor je voor de Ultimate zou moeten kiezen?

Enkel kan ik niet vinden bij Alternate wat een assemblage van het systeem zou kosten met inbegrip van het installeren van Windows.

Awsome! Dag Dasle,

Hartelijke dank voor de samenstelling, dit is echt geweldig fijn dat jij dit hebt gedaan!

Wat een beest :congrats:, daar zal Viviane blij mee zijn :love::star::dancing:.

Om even terug te komen op uw vraag:

Je hebt een goed punt wat betreft het besturingsprogramma.

Oorspronkelijk had ik graag (zoals op mijn Windows 7 64 bit Enterprise) het logon aangepast met een eigen background en welkomst tekst voordat je het wachtwoord in brengt.

voorbeeld van mijn logon:

[ATTACH=CONFIG]26551[/ATTACH]

daarvoor moet je in het register HKEY_LOCAL_MACHINE wat aanpassingen doen, ook voor de tekst moet je aanpassingen doen in HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System

Het zou te mooi zijn om Viviane een pc met haar eigen logon screen en tekst te geven ware het niet dat de Windows 7 Home en Ultimate van Alternate OEM versies zijn en ik denk dat het dan niet mogelijk is om daar in te sleutelen.

Dus heb ik uw samenstelling lichtjes aangepast en voor een Home edition gekozen, dat scheelt dus enorm in prijs en meer betalen alleen maar om een gepersonaliseerde logon screen te hebben is absurd!

Dank u dat je me even hebt doen nadenken hierover!

In volgende screenshot van de Alternate pc builder webshop kan je duidelijk zien hoeveel de prijs is van de assemblage nadat je hebt geklikt op bestellen.

De pc wordt compleet geassembleerd en bij thuiskomst hoef je die alleen maar in het stopcontact te steken, dus zal ook het besturingsprogramma wel geïnstalleerd zijn denk ik.

[ATTACH=CONFIG]26552[/ATTACH]

verder heb ik met het geld dat uitgespaard werd met het besturingsprogramma te wisselen extra geheugen toegevoegd wat nu op 16 GB ram zal komen en omdat het een 64 bit Windows is zullen we die ook optimaal kunnen benutten dacht ik toch.

Hieronder vindt je jouw samenstelling terug maar dan lichtjes aangepast.

ALTERNATE

1 ding ben ik vergeten en het is nochtans heel belangrijk! Een wireless ontvanger.

Zou ik die er achteraf nog kunnen bijplaatsen als ik deze bij bestel als apart onderdeel of nog toevoegen nadat ik al besteld en betaald heb voor de pc?

[ATTACH=CONFIG]26553[/ATTACH]

graag uw mening a.u.b.

De gamer pc is wel al besteld en betaald!

Groetjes en nogmaals hartelijke dank!

Hensyr

- - - Updated - - -

Assemblage kost bij Alternate €39, meer info (ook over de beperkingen) hier...over het installeren van Windows bij assemblage vond ik geen info op de website.

Dank je wel Asus,

In de link die je aangaf van Alternate is duidelijk te lezen dat de assemblage 39€ kost inclusief besturingsprogramma en drivers

zie screenshot:

[ATTACH=CONFIG]26554[/ATTACH]

geweldig goed nieuws is dit!

De gamer pc voor Viviane is besteld en betaald, deze mag binnen kort dik in haar handjes wrijven :top::love::party::star:

Nogmaals een dikke proficiat voor jullie hulp hierin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

EUFORIE tot en met!

Mannen wat een succes en samenwerking! Wat een service! en niet alleen hier, ook bij Alternate.

Wat ben ik blij dat ik samen met jullie professionele kennis een low budget game pc heb kunnen bestellen...yeehaaaa! :top:

Ik kan er niet van over.

Een dikke pluim voor de mensen van PC Helpforum en Alternate! :rock::congrats::flowers:

En het stopt niet he! Ik kreeg zonet nog een telefoontje van Alternate met de vraag of er nog wensen zijn!?!

Wat een service, en ik die al zat na te denken hoe ik die wireless pce kaart er nog bij kon krijgen in hetzelfde pakket. :hmmmm:

Geen probleem zei men, we sturen u wel een mail om bij te betalen, en voila klaar is kees!

de wireless Asus pce-15 netwerkkaart is erbij gevoegd en betaald.

Ik hoop alleen nog dat deze ook nog de 5GHz band ondersteund buiten de standaard 2.4GHz band.

In ieder geval ondersteund die wel alle protocols (802.11b, 802.11g en 802.11n).

Deze toppic ga ik bijlange nog niet afsluiten!

Van zodra de pc hier aan het draaien is zet ik hier nog eens de Windows Experience Index rating bij.

Tralalalala lol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dasle,

Ge zijt nen fijne mens, dat is heel goed nieuws als dit inderdaad ook op een OEM versie kan gaan.

Dat wil dan zeggen dat de nieuwe pc bij aankomst het eerste uurtje op mijn desk gaat staan. En ik nu al kan beginnen met het samenstellen van een mooie achtergrond dat niet groter is dan 256kb.

Dit is geweldig goed nieuws!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.