Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik steek de install disk in installeer het ik druk op play en erkomt telkens het zelfde fimpje die met het artwork.

Het spel vraagt niet naar disk 1.

ik weet niet wat ik mis heb gedaan heb het al een aantal keer handmatig verwijderd en opnieuw geinstalleerd want de uninstal wordt ook niet mee geïnstalleerd

En als ik gewoon disk1 insteek zegt dat die 0bytes van de zoveel kan gebruiken

Ik hoop dat jullie kunnen helpen was net zo blij dat ik de pc versie eindelijk in handen heb en nu krijg ik het niet aan de praat :(

alvast bedankt

Geplaatst:

@ IEscape

bedankt voor het poste helaas te moeilijk en chinees voor mij had speciaal de disks zelf gekocht omdat ik dan niet met die problemen zou zitten

spijtig genoeg komt het op het zelfde neer dan als ik het zou downloaden

toch bedankt

Geplaatst:

We kunnen het wel vertalen voor je.

Maar ik zou graag eens weten hoeveel schijfjes het in totaal zijn en wat er op iedere schijf staat vermeld.

Plaats ook eens die schijf 1 in je cd-rom en ga naar je verkenner.

klik in het linker deelvenster op je cd-rom station zodat rechts de inhoud van die schijf komt te staan.

Maak daar dan een printscreen van en plaats die in je volgende bericht.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier (klik erop), hoe je die in je volgend bericht moet plaatsen lees je hier.

Geplaatst: (aangepast)

er is 1 install schijf en 4 andere schijve daar heb ikal een iso bestand van kunnen make maar de rest snap ik niet

moet ik install schijf er insteken of disk 1 van het spel zelf ?

dus install disc

disc 1

disc 2

disc 3

disc 4

aangepast door Alexfira
Geplaatst: (aangepast)

Ik ken het spel totaal niet maar je zal toch wel alle schijfjes nodig hebben tijdens de installatie of niet?

Nadien zal je telkens 1 schijfje moeten plaatsen om het spel te spelen of je moet er een image van maken en dan mounten.

Eigenlijk moeten we eerst de vraag stellen of de installatie van het al spel volledig geslaagd is?

aangepast door clarkie
Geplaatst:

nee het zegt van wel maar ik kom altijd op een filmpje met artwork uit die vraagt niet eens naar een andere disk

en die iso bestanden heb ik telkens deschijf erin gestoken gekopieerd in een mapje en die map omgezet in een iso bestand is dat dan juist ?

- - - Updated - - -

die zegt such image is allready mounted

Geplaatst:

Als ik de links in bericht 2 lees is het game eigenlijk voor gebruik onder Windows xp, dat is al een hele tijd geleden.

Ik vraag me zelfs af waarom ze die nu nog zouden verkopen.

Controleer eens welke de systeemvereisten zijn.

Voer de installatie nog eens uit maar dan in compatibiliteitsmodus hoe je dat doet lees je hier (klik erop).

Als je aan

nee het zegt van wel
komt maak er dan eens een printscreen van en plaats die afbeelding in je volgende bericht zoals uitgelegd in bericht 4.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.