Ga naar inhoud

Online iets kunnen zien .

bernard

Aanbevolen berichten

Ik zou willen , dat ik iets online zou kunnen zien .

Ik bedoel dit :

Wij hebben een camper , en ik zoek overnachtingsplaatsen op : campercontact .

Onderweg heb ik geen internet , en daarom zou ik ze graag online willen opslaan ,zodat ik een icoontje hoef aan te klikken op mij bureaublad .

Ik hoop dat de vraag duidelijk genoeg is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou mooi zijn , maar neemt dat niet veel ruimt in beslag ?

Of kan ik ook alleen geselecteerde overnachtingsplaatsen er op zetten ?

Hoe gaat het dan verder als ik dat programma gedownload heb , krijg ik dan een icoontje op mijn bureaublad ?

Of hoe moet ik het dan wel bekijken ?

( sorry hoor maar ik ben wat dat aangaat een leek )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een bepaalde camperplaats oproep , kan ik deze dan rechts aanklikken en dan naar mijn favorieten zenden .

Als ik daar dan meerdere door mij geselecteerde in heb staan in een nieuwe map , en maak er een snelkoppeling van naar mijn bureaublad , kan ik ze dan ook onderweg bekijken zonder internet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De antwoorden / oplossingen voor jouw "probleem" worden duidelijk op de Campercontact website zelf vermeld, namelijk hier bij de FAQ's: Hoe kan ik Campercontact onderweg gebruiken?

De informatie van Campercontact kan onderweg op diverse manieren geraadpleegd worden.

- Via de Campercontact app (meer informatie)

- Via PDF documenten (meer informatie).

- Via uw bestaande navigatiesysteem (meer informatie)

- Via roaming (internet in het buitenland)

De locaties toevoegen aan je navigatiesysteem of werken d.m.v. PDF's lijken mij alvast prima oplossingen te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik open deze discussie maar weer , want het gaat niet zo als ik gedacht had .

Ik had nl. gedacht als ik : HTT rack download dan kan ik onderweg in de camper de site van campercontact raadplegen .

Ik heb wel het icoontje van HTT rack op mijn bureaublad staan , maar verder kom ik er niet mee.

Wat moet ik nu doen om deze site , of een gedeelte hiervan wel te kunnen zien zonder dat er internet beschikbaar is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.